BigJaffa Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Eg så nokon som hadde prøvd detta her på forumet... Og dei blei faktisk ganke bra... Så eg og prøvde dette med eit noko lunde bra produkt... Eg strata med ein bamse og eit Creative WebCam.... Eg opna den og tømte den for det som var inni... Skar ut nesen for å få plass til linso... Og så var det dei fordømte tuppane som stakk ut bak augene. Eg klypte den av med ein avbiter og smelt endane slik at augene ikkje skulle detta av.. Da var WebCamen på plass... Det vart ikkje heilt slik eg hadde tenkt meg... Og da var det til med å sy sammen bamsen... Nesten ferdig.... FERDIG...Uten å stikka meg på nåla.. Noko av det vertøyet eg brukte... Og her er det ferdige produktet: Kommer meir update som mikrofon og høgtaler... Endret 22. mai 2006 av BigJaffa Lenke til kommentar
Catch`Alpha Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hehe, synes den ble fin jeg Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Stilig! Hehe, kanskje jeg skal prøve med mitt også. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Berre til å prøve, tok meg litt under ein time Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) en tanke slår meg! hva skal du egentlig bruke dette camet til så ut som et fint skjult camera (eneste er kabelen da:P) men stili ble det Endret 17. mai 2006 av Cold Spot Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Fikk skikkelig lyst å gjøre det samme nå, men vil ikke skjære opp stakkars panda jeg har hatt i 15 år Og jeg har ikke så veldig mange andre bamser Endret 17. mai 2006 av Rasch Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Kva med å kjøpe ein ny bamse? Trur ikkje dei er så dyre.... Kan ikkje tenke meg at ein liten bamse koseter meir enn 30 kr.... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 NY UPDATE!! Har sett i mikrofon no, fuker faktisk ganske bra..... Noko av det eg brukte... Ein kork fra ein iste kartong, mokrofon og ein plast bete til som ikkje er på bilde... Eg plaserte mikrofonen i capsen til bøver'n...Einaste plassen eg fant der da ikkje blei for mykje arbeid Her er eit bilde som viser der mikrofonen skal stå. Eg skar ut toppen på korken og limte på ein litt bula plast bete som det var hull i... Eg fekk ikkje hailt til å sjula kabelen, men eg prøvde å stikke den under pelsen til bamsen for å så få den ut igjen ned ved nakken.. Der etter stakk eg den ned under ryggen (under pelsen) og ut nede med halen der USB kabelen kommer ut. Her er nokon bilder som viser der kabelen går.... Her fra hode og videre ned i ryggen.... og her kommer den ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Veldig uklare bilder og de trenger resizing! Bare sånn at du vet det.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg kjøpte en sånn hos netthandelen en gang Er jo nesten det samme. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ser bra ut det.. Bare det at du har veldig uklare biler der du forteller om mikrofonen.. På mikroplex har de sånne "bamsecams" :-D Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 elsker den bøvern bigjaffa hvorfor skal man kjøpe bamsecams når man kan lage det selv Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hvordan har du hjerte til å gjøre noe sånt mot en bamse :O Neida, ble sinsykt tøft, vil teste selv... Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Er jo ikke samme sjarmen hvis ikke du har lagd det selv da Hjemmelaga Endret 6. juli 2006 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
-urrang- Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 nice Jeg har bearbone pc og har vurdert å bygge den inn i et lego-hus, men nå fikk jeg en annen idé: Hvorfor ikke ta den GIGANTISKE bamsen søstera mi fikk til 7-årsdagen sin for lenge siden å bygge pc´en inn i den? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 nice Jeg har bearbone pc og har vurdert å bygge den inn i et lego-hus, men nå fikk jeg en annen idé: Hvorfor ikke ta den GIGANTISKE bamsen søstera mi fikk til 7-årsdagen sin for lenge siden å bygge pc´en inn i den? 6469036[/snapback] Genial ide... Gleder meg til å sjå arbeide ditt vist du gjer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå