Tommelom Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har nå blitt en lykkelig eier av en W800. Problemet er at jeg kun får usb 1-hastighet som sagt uansett hvordan jeg kobler telefonen til pc'n. Jeg har usb 2 på hovedkortet og jeg har installert driverne som var med. Noen andre som har vært borti problemet? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Dette er ikke noe problem. W800i har kun USB 1.1. Du vil dermed ikke få noe større hastigheter enn dette. Om dette går for sent for deg kan du benytte deg av minnekortleser til minnekortet i den. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Aha. Var helt sikker på at det var 2.0. Fikk nemlig også opp en "Hastigheten på denne usb-enheten kanforbedres....". Men da er det bare å vente. Er ikke så fryktelig ofte jeg bytter sanger. Takker for input. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Som sesteen sier støtter ikke W800i USB 2.0. Selv bruker jeg en minnekortleser da dette går kjapt og er minst like enkelt som å overføre med den medfølgende programvaren. Nyere Walkmanmodeller støtter heldigvis 2.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå