Gå til innhold

Toshiba p100, godt kjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det menneskelige øyet i det hele tatt i stand til å oppfatte et bilde som forandrer seg 240 ganger i sekundet?

6368465[/snapback]

Det vet jeg faktisk ikke. Det var derfor jeg sa ta jeg ikke merket noen stor forskjell fra 70 til 240 Hz. Se litt lengre bak i tråden, og du vil lese om personer som har merket stor forskjell fra 70 til 240 Hz. Det har med det menneskelige øyet. Noen ser "raskere" enn andre, sånn vil det alltid være.

 

Som sagt, personlig merket jeg ikke stor forskjell. ;)

 

Jeg synes denne tråden har gått litt langt Off-Topic.

 

Emnetittelen er tross alt "Toshiba P100, godt kjøp?" og det meste vi diskuterer er alt rundt Toshiba P100-serien.

 

Vurderer å starte en ny tråd, "Tråden om P100-serien fra Toshiba" siden denne har gått litt langt OT.

 

Ville bare høre hva dere synes om dette, noen innspill?

Lenke til kommentar
Er det menneskelige øyet i det hele tatt i stand til å oppfatte et bilde som forandrer seg 240 ganger i sekundet?

6368465[/snapback]

Det vet jeg faktisk ikke. Det var derfor jeg sa ta jeg ikke merket noen stor forskjell fra 70 til 240 Hz. Se litt lengre bak i tråden, og du vil lese om personer som har merket stor forskjell fra 70 til 240 Hz. Det har med det menneskelige øyet. Noen ser "raskere" enn andre, sånn vil det alltid være.

 

Som sagt, personlig merket jeg ikke stor forskjell. ;)

 

Jeg synes denne tråden har gått litt langt Off-Topic.

 

Emnetittelen er tross alt "Toshiba P100, godt kjøp?" og det meste vi diskuterer er alt rundt Toshiba P100-serien.

 

Vurderer å starte en ny tråd, "Tråden om P100-serien fra Toshiba" siden denne har gått litt langt OT.

 

Ville bare høre hva dere synes om dette, noen innspill?

6368514[/snapback]

 

En slik tråd hadde vært gøy :thumbup:

Har selv en p100-113 og den rocker :D

Lenke til kommentar
Er det menneskelige øyet i det hele tatt i stand til å oppfatte et bilde som forandrer seg 240 ganger i sekundet?

6368465[/snapback]

Det vet jeg faktisk ikke. Det var derfor jeg sa ta jeg ikke merket noen stor forskjell fra 70 til 240 Hz. Se litt lengre bak i tråden, og du vil lese om personer som har merket stor forskjell fra 70 til 240 Hz. Det har med det menneskelige øyet. Noen ser "raskere" enn andre, sånn vil det alltid være.

 

Som sagt, personlig merket jeg ikke stor forskjell. ;)

 

Jeg synes denne tråden har gått litt langt Off-Topic.

 

Emnetittelen er tross alt "Toshiba P100, godt kjøp?" og det meste vi diskuterer er alt rundt Toshiba P100-serien.

 

Vurderer å starte en ny tråd, "Tråden om P100-serien fra Toshiba" siden denne har gått litt langt OT.

 

Ville bare høre hva dere synes om dette, noen innspill?

6368514[/snapback]

 

En slik tråd hadde vært gøy :thumbup:

Har selv en p100-113 og den rocker :D

6369162[/snapback]

Jepp, tråden er laget.

 

Jeg har p100-113 selv. ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...