Gå til innhold

Toshiba p100, godt kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Toshiba P100 selv, og lurer på å la den stå på 24/7. Hvordan er dette varmemessig? Har merket at den blir sinnsykt varm når den har stått på i lang tid, men prosessor-temp er (kun) 57 grader.

Noen andre som har denne maskinen pålogget 24/7?

Endret av tissedam
Lenke til kommentar
Har Toshiba P100 selv, og lurer på å la den stå på 24/7. Hvordan er dette varmemessig? Har merket at den blir sinnsykt varm når den har stått på i lang tid, men prosessor-temp er (kun) 57 grader.

6350446[/snapback]

Har den på 24/7 konstant i uker av gangen. Ikke noe problem! :thumbup:

Lenke til kommentar

6350446[/snapback]

6350850[/snapback]

Blir ikke plassen hvor den står veldig varm når du tar vekk maskinen?

Er det ikke fare for brann?

Lenke til kommentar

Har vært ganske sikker på at jeg ville komme til å kjøpe en MacBook Pro etter sommeren, men etter å ha lest denne tråden skal jeg først undersøke prisen på Toshiba P100-191 når den kommer til Norge.

Særlig skjermkortet virker forlokkende. Det blir et vanskelig valg.

Endret av Penneknekt
Lenke til kommentar

6350446[/snapback]

6350850[/snapback]

Blir ikke plassen hvor den står veldig varm når du tar vekk maskinen?

Er det ikke fare for brann?

6350928[/snapback]

Nei, så lenge du ikke kjører noen spill og tunge programmer samtidig så går det fint :thumbup:

Lenke til kommentar
Har dere lagt inn noen drivere utenom de som fulgte med for å få fram den 240 hz-menyen? Det står bare at jeg har standard plug and play skjerm. Og at den takler maks 70 hz.

6351821[/snapback]

Kan lage en guide med bilder, tar noen min.

Lenke til kommentar
Denne maskinen er bare helt rå. Ligger som nummer to i kategorien "Value for money" hos notebookreview. Les ogå CNets test av Toshiba P105-921. Tror dette er det gamle navnet på P100-191, spesifikasjonene er iallfall identiske.

6352101[/snapback]

P105 serien er en amerikansk serie...P100-191 er nesten samme maskin, bortsett fra i en annen serie men med like specs (uten fingeravtrykksleser vel å merke..).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...