Gå til innhold

Toshiba p100, godt kjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får fremdeles ikke frem kortleseren. Skal vel ligge som flyttbare disker. 4 stk

 

I maskinvare enhetsbehandlig kommer det frem at det er innstalert. Noe SD greier.

 

Noen som vet ?

Kanskje jeg er nødt til å hive inn et minnekort for å aktivere den ?

Jeg har ikke minnekort :-(

Lenke til kommentar

Helt nede i høyre hjørne på skjermen min har jeg fått et mørkt område på skjermen min. Er det dette som kalles for døde pixler? Jeg har aldri vært ute for noe sånt før så jeg klarer ikke helt å beskrive det. Det ser ut som om skjermen er "sotet" helt nede i høyre hjørne. Litt sjenerende..

 

Noen som har vært borti dette?

Lenke til kommentar
Helt nede i høyre hjørne på skjermen min har jeg fått et mørkt område på skjermen min. Er det dette som kalles for døde pixler? Jeg har aldri vært ute for noe sånt før så jeg klarer ikke helt å beskrive det. Det ser ut som om skjermen er "sotet" helt nede i høyre hjørne. Litt sjenerende..

 

Noen som har vært borti dette?

6314389[/snapback]

Har ikke merket til dette før, men vil vel begynne å følge litt mer med i tiden framover. ;)

Lenke til kommentar
Last ned

 

http://www.idk-tech.com/products/techpcvg.html

 

så finner du fort ut om det er noen døde piksler

 

Dette var irriterende !

6315445[/snapback]

Jeg lurer på hva du skal med kortleser-funksjonen i Min Datamaskin hvis du ikke har minnekort.

 

Når du en gang FÅR deg minnekort, så funker minnekortleseren.

Går ut ifra at du ikke trenger minnekortleseren uten minnekort.

Lenke til kommentar

Hmm...vil nødig stille et dumt spørsmål, men hvordan skal jeg bruke det programmet, og hvordan ser det om jeg har døde pixler?

 

Vanskelig å forklare, men når jeg ser nærmere så ser ikke pixlene "døde" ut, men de er konstant en tanke mørkere enn resten av skjermen. Enten det er windows klokken, spill, fullskjerms internettsurfing med hvit bakgrunn etc. Det er "liv" der, bare at det er en tanke mørkere.

 

Kommer dessverre ikke klart frem når prøver å ta bilde av det..

 

Lagde en slags illustrasjon i Photoshop over hvordan det ser ut på min skjerm:

Lenke til kommentar
Hmm...vil nødig stille et dumt spørsmål, men hvordan skal jeg bruke det programmet, og hvordan ser det om jeg har døde pixler?

 

Vanskelig å forklare, men når jeg ser nærmere så ser ikke pixlene "døde" ut, men de er konstant en tanke mørkere enn resten av skjermen. Enten det er windows klokken, spill, fullskjerms internettsurfing med hvit bakgrunn etc. Det er "liv" der, bare at det er en tanke mørkere.

 

Kommer dessverre ikke klart frem når prøver å ta bilde av det..

 

Lagde en slags illustrasjon i Photoshop over hvordan det ser ut på min skjerm:

6315773[/snapback]

Hmm. Ser ikke bra ut da.

 

Men spørsmålet er hvordan det påvirker deg. Det er selvfølgelig irriterende, og ser ikke særlig fint ut, men det er vel ingenting som skal vises der uansett?

Lenke til kommentar

Det der er nok en retursak/garantisak.

 

Det er ikke veldig irriterende, men når man kjøper en helt ny maskin så skal jo alt være i orden. En annen ting er jo at det kan bli verre med tiden.

 

Er nok en produksjonsfeil! Kontakt firmaet du kjøpte dataen av :)

Lenke til kommentar
Bumper tråden litt.

 

Trenger svar på om den infrarøde porten kan brukes til andre ting enn fjernkontrollen.

 

BTW, fjernkontrollen fungerer fint. :thumbs:

6293696[/snapback]

 

Funker fint til mobil! Bruker den som fjernkontroll, bedre enn den som følger med!

Lenke til kommentar
Bumper tråden litt.

 

Trenger svar på om den infrarøde porten kan brukes til andre ting enn fjernkontrollen.

 

BTW, fjernkontrollen fungerer fint. :thumbs:

6293696[/snapback]

 

Funker fint til mobil! Bruker den som fjernkontroll, bedre enn den som følger med!

6322015[/snapback]

Hvordan kobler du opp telefonen da? Og hvilken telefon har du?

 

Jeg har selv en W800i, starter infrarød på mobilen, men den "finner ikke" maskinen.

 

Må et spesiellt program startes / installeres på maskinen?

Lenke til kommentar

Hvorfor står det at det er 4GB ram maks? Jeg åpnet og sjekket fant kun 2 ram slots! Jeg som trodde jeg kunne oppgradere uten at jeg måtte kaste RAMen :cry: Er det noen plasser jeg ikke har sett eller er det bare ljug? Jeg nekter å kaste 1GB ram for å få 2 :mad:

 

BTW: fant ut nå at skjermen støtter 120Hz, det er det villeste jeg har vært borti!! :dribble:

Endret av ScatexX
Lenke til kommentar
BTW: fant ut nå at skjermen støtter 120Hz, det er det villeste jeg har vært borti!!  :dribble:

6334037[/snapback]

 

Ja, 240Hz har jeg den i nå =) Det er den villeste skjemen jeg har sett noen gang!

6339023[/snapback]

Hvor stiller man inn slike ting?

6340443[/snapback]

 

Høyreklikk skrivebordet >> Nvidia Display >> Digital flatskjerm >> Skjemoppløsninger og oppdateringshastigheter >> Legg til >> Oppdateringshastighet 240Hz >> Ok >> Så velg 240Hz som oppdateringshastighet >> Apply/Ok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...