Gå til innhold

Toshiba p100, godt kjøp?


Anbefalte innlegg

Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg bruker kortleseren? Har satt inn et XD-kort, men skjønner ikke hvor jeg skal gå for å komme inn på filene der.

6269269[/snapback]

Det ligger vel i "Min Datamaskin", som en Flyttbar disk med "*" i parantes.

 

Som f.eks på min data:

 

Flyttbare disker:

 

Flyttbar disk (G:)

Flyttbar disk (H:)

Flyttbar disk (I:)

Flyttbar disk (J:)

 

Bare prøv deg fram. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg bruker kortleseren? Har satt inn et XD-kort, men skjønner ikke hvor jeg skal gå for å komme inn på filene der.

6269269[/snapback]

Det ligger vel i "Min Datamaskin", som en Flyttbar disk med "*" i parantes.

 

Som f.eks på min data:

 

Flyttbare disker:

 

Flyttbar disk (G:)

Flyttbar disk (H:)

Flyttbar disk (I:)

Flyttbar disk (J:)

 

Bare prøv deg fram. ;)

6269807[/snapback]

 

hmmmm. disse har ikke jeg på min. Har bare c og d + dvd. Noe jeg må gjøre for å få frem disse ?

Lenke til kommentar

Hehe...joda jeg har lite å gjøre i dag uansett, så her er noen bilder tatt i hui og hast. Vet ikke om det var helt dette du mente, men her har jeg i hvertfall forsøkt å sammenligne den med noen kjente størrelser som blader, telefoner og dvd'er.

 

Som jeg har nevnt et annet sted på forumet her - så er vel P100 mer slepbar enn bærbar. Men dette er min første pc noen sinne som ikke er en stasjonær maskin med maxitower, så alt virker smått for meg foreløpig. :)

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Jeg har veldig begrenset erfaring med laptop-tastaturer egentlig. Så kan ikke si så altfor mye fornuftig om hvordan det føles i bruk. Jeg syns forsåvidt ikke at numpad'ene er så nødvendig å ha, kunne heller hatt litt ekstra plass å gå på for de ordinære tastene for min del. Føler ofte at jeg nærmest sitter med hendene oppå hverandre når jeg skriver på den bærbare, så derfor bruker jeg det Microsoft tastaturet du ser på det nederste bildet når jeg bare sitter hjemme.

 

Men akkurat dette spørsmålet tror jeg jeg skal overlate til noen som har hatt litt mer erfaring med bærbare pc'er.

 

 

Må forøvrig legge til at jeg aldri har sett gode bilder på en dataskjerm før jeg fikk denne Toshibaen. Jeg trodde jeg hadde greit bilde på den gamle Eizo 19" skjermen min, og jeg trodde jeg hadde greit bilde på en LG 17" som nå står til tjeneste på min lillesøsters pc, men det som skjermen på denne bærbare var noe helt nytt for meg. Helt supert bilde. :love:

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

For meg virker tastaturet helt greit, føles ikke spesielt sammentrykt. Er mange andre maskiner jeg har prøvd som er mye verre!

 

Det eneste som har irritert meg litt er at tastauret har lite "hold" akkurat der numpaden er, altså at hvis man trykker ned noen av tastene så synker hele tastaturet ned litt. Som om det var hulrom under på en måte. :hmm:

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar
Det eneste som har irritert meg litt er at tastauret har lite "hold" akkurat der numpaden er, altså at hvis man trykker ned noen av tastene så synker hele tastaturet ned litt. Som om det var hulrom under på en måte.  :hmm:

6287475[/snapback]

Det er da da over hele tastaturet, på alle maskiner.

 

Har ikke merket noen stor forskjell på dette tastaturet, som på tastatur på andre maskiner. Begynner å venne meg til det nå, og klarer snart ikke stasjonært tastatur mer. Og optisk mus er helt på gjordet. Skulle inn på den gamle maskinen en tur, og klarte bare ikke musen lenger.

 

Numpad :love:

 

(selv om jeg bare har hatt maskinen i 2 dager, fra klokken 15 i går. :p

 

Dr.X: har du prøvd IrDA'en til annet enn fjernkontrollen?

 

Og hva er "Toshiba Bluetooth Stack for Windows"

 

Noen som vet om den infrarøde porten kan brukes til filoverføring mellom Sony Ericsson og pcen?

Lenke til kommentar
Har ikke brukt Infrarød porten til noe annet enn fjernkontrollen hittil, sorry!

 

Den skal fint fungere til filoverføring til/fra mobilen ja  :)

6288791[/snapback]

Får ikke kontakt når jeg prøver å koble til. Trenger jeg en spesiell driver?

 

Vet noen om en side hvor jeg kan finne drivere til maskinen? (Toshiba Satellite Pro 100-113, kalles som oftest Toshiba P100)

 

Trenger svar ganske fort, snart tom for batt.

Lenke til kommentar
Drivere er forhåndsinstallert.

 

Drivere til infrarøden finner du vel på telefonens hjemmeside!

6288841[/snapback]

Finner ingenting på sony-ericsson.no

 

Lastet ned Disc2Phone, men den funket kun med USB-kabel og minnekort-avleser.

 

Jeg får ingen respons når jeg prøver å koble til telefonen (har W800i :love: )

 

Hva kan være galt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...