Gå til innhold

Toshiba p100, godt kjøp?


Anbefalte innlegg

Jeg ble faktisk positivt overraska over støynivået. Når man bare sitter i windows og "småsurfer" og bare holder på med enkle ting hører man den nesten ikke i det hele tatt..

 

En sjelden gang i blant hører man at vifta begynner å få for ca 2 sekunder, også blir det stille igjen..

 

Har ikke fått spilt så mye på den enda, så støyen i spill kan jeg ikke si så mye om :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er super fornøyd med den, er ikke noe å si på bortsett fra at jeg har merket at da jeg spiller wow i flere timer av gangen blir maskina varm og jeg får så mye artifacs, men dette er i orden etter at jeg restarter maskina igjen, det hjelper også å skru ned ett hakk på grafikken, men liker å spille 1440x900, blir utrolig skarpt =D

 

De er da dårligere enn denne maskinen? Virker litt usannsynlig at de skal ta over for en kraftigere maskin?

Endret av ScatexX
Lenke til kommentar
Er super fornøyd med den, er ikke noe å si på bortsett fra at jeg har merket at da jeg spiller wow i flere timer av gangen blir maskina varm og jeg får så mye artifacs, men dette er i orden etter at jeg restarter maskina igjen, det hjelper også å skru ned ett hakk på grafikken, men liker å spille 1440x900, blir utrolig skarpt =D

 

De er da dårligere enn denne maskinen? Virker litt usannsynlig at de skal ta over for en kraftigere maskin?

6197220[/snapback]

 

Tror det blir denne som tar over

 

http://nordic.computers.toshiba-europe.com...57&DISC_MODEL=0

 

Denne er da ikke noe dårligere enn p100-113

 

Forskjellen er større HD 100gb med 5400 rpm

Mer minne på skjermkort 256 mb

En DVI utgang

Leveres med xp mce

Lenke til kommentar
Hvordan er det med størrelsen og vekt på p100 serien? Hvordan er den å bære på? Kanskje jeg kjøper meg en 191 med 7900gs  :wee:

6230516[/snapback]

Vekten er 3,7 kg på 113 ihvertfall. Mer info om 113 her.

 

191 vet jeg ikke særlig mye om, så jeg vil ikke uttale meg om den.

 

Det ser ut til at maskinen er gratis hos idealo.de

 

EDIT: noen som vet hvor lenge Toshiba P100-113 vil holde seg "oppdatert"?

Jeg tenker på utvikling av teknologi og hardware. Den har Dual Core T2400 1,83 GHz som egentlig er en grei prosessor for bærbare maskiner, men det er 32-bit.

 

Vil man kunne kjøre Vista _greit_ på denne maskinen? ;)

Endret av tissedam
Lenke til kommentar
Hvordan er det med størrelsen og vekt på p100 serien? Hvordan er den å bære på? Kanskje jeg kjøper meg en 191 med 7900gs  :wee:

6230516[/snapback]

Vekten er 3,7 kg på 113 ihvertfall. Mer info om 113 her.

 

191 vet jeg ikke særlig mye om, så jeg vil ikke uttale meg om den.

 

Det ser ut til at maskinen er gratis hos idealo.de

 

EDIT: noen som vet hvor lenge Toshiba P100-113 vil holde seg "oppdatert"?

Jeg tenker på utvikling av teknologi og hardware. Den har Dual Core T2400 1,83 GHz som egentlig er en grei prosessor for bærbare maskiner, men det er 32-bit.

 

Vil man kunne kjøre Vista _greit_ på denne maskinen? ;)

6231979[/snapback]

 

Hva er det for et spørsmål? Om man vil kjøre vista greit? LOL, så klart den gjør det...

Lenke til kommentar
Hvordan er det med størrelsen og vekt på p100 serien? Hvordan er den å bære på? Kanskje jeg kjøper meg en 191 med 7900gs  :wee:

6230516[/snapback]

Vekten er 3,7 kg på 113 ihvertfall. Mer info om 113 her.

 

191 vet jeg ikke særlig mye om, så jeg vil ikke uttale meg om den.

 

Det ser ut til at maskinen er gratis hos idealo.de

 

EDIT: noen som vet hvor lenge Toshiba P100-113 vil holde seg "oppdatert"?

Jeg tenker på utvikling av teknologi og hardware. Den har Dual Core T2400 1,83 GHz som egentlig er en grei prosessor for bærbare maskiner, men det er 32-bit.

 

Vil man kunne kjøre Vista _greit_ på denne maskinen? ;)

6231979[/snapback]

 

Hva er det for et spørsmål? Om man vil kjøre vista greit? LOL, så klart den gjør det...

6232710[/snapback]

Hehe! Har tenk å kjøpe meg denne maskinen selv, men ble litt usikker på hvordan den taklet Vista. Man vil ikke få opptimal ytelse da, men men.

Lenke til kommentar

Uansett når du bestiller så vil maskina før eller siden bli gammal. Og fort går det, det veit alle som har drivi med data en liten stund :)

 

Tror ikke den her blir utdatert med det første, selv om den ikke har 64 bit. Hva skal man med det anyways? Er oppskrytt for gjennomsnittsforbrukeren etter min mening!

 

Vista burde gå som en drøm!

Lenke til kommentar
For min del så driter jeg i 64bit foreløpig. Men skulle gjerne sluppet å ha en bluetooth adapter koblet til usb-porten min hele tiden.

6240571[/snapback]

 

pc-mcia? (er ikke sikker på om jeg skrev det rett) Finnes masse pc-mcia løsninger regner jeg med :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...