ScatexX Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei. Nå har jeg handla laptop, og valget falt på denne siden AsusJa ikke var på lager: http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=32362. Synes den var rimelig til å ha 1gb ram og go7600 skjermkort. 17" var også et pluss for min del. Designet var også rimelig fett Litt sent å spørre nå, men vil vite om det er noen som vet om noe dårlig med denne. Mvh. ScatexX Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Er ikke den ganske lik den som ble testa her på HW.no nylig? Fikk jo ganske bra kritikk den, bra batteri og ganske grei spillytelse, menl tung/stor Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Er ikke den ganske lik den som ble testa her på HW.no nylig? Fikk jo ganske bra kritikk den, bra batteri og ganske grei spillytelse, menl tung/stor 6110139[/snapback] Ja, denne er krafitigere. Prossesoren er kraftigere. 17" var egentlig et krav fra meg før jeg falt for AsusJa, men den var ikke på lager så jeg gikk tilbake til gamle tanker. Skal bare brukes hjemme som en desktop erstatter + skal ha den med til pappa da jeg er hos han. Endret 15. mai 2006 av ScatexX Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Kjøpte meg Toshiba P100-113 for et par uker siden, og er sinnsykt fornøyd! Ytelsen er ganske rå for en bærbar å være. Skjermkortet er også ganske bra, ikke det beste, men ganske bra! Skjermen er noe av det bedre jeg har sett.. Eneste som drar ned er batteritiden på sånne kraftige bærbare.. 2 timer er absolutt maksimum. Men overall et veldig godt kjøp. Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Kjøpte meg Toshiba P100-113 for et par uker siden, og er sinnsykt fornøyd! Ytelsen er ganske rå for en bærbar å være. Skjermkortet er også ganske bra, ikke det beste, men ganske bra! Skjermen er noe av det bedre jeg har sett.. Eneste som drar ned er batteritiden på sånne kraftige bærbare.. 2 timer er absolutt maksimum. Men overall et veldig godt kjøp. 6110389[/snapback] Virker som jeg ikke har gått på en bommert da Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Kjøpte meg Toshiba P100-113 for et par uker siden, og er sinnsykt fornøyd! Ytelsen er ganske rå for en bærbar å være. Skjermkortet er også ganske bra, ikke det beste, men ganske bra! Skjermen er noe av det bedre jeg har sett.. Eneste som drar ned er batteritiden på sånne kraftige bærbare.. 2 timer er absolutt maksimum. Men overall et veldig godt kjøp. 6110389[/snapback] Ser den like heftig ut i virkeligheten som her: http://www.netshop.no/img/cache/img_-1815331862_1_Big.jpg tenker på den matte oransje fargen? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Den ser faktisk enda litt råere ut Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Har du noen bilder av den live lett tilgjengelig? Har bestilt meg en slik og venter spent på hvordan den egentlig ser ut. Var forsåvidt ikke klar over at den var oransje før jeg så bildene her.. Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Har du noen bilder av den live lett tilgjengelig? Har bestilt meg en slik og venter spent på hvordan den egentlig ser ut. Var forsåvidt ikke klar over at den var oransje før jeg så bildene her.. 6128469[/snapback] Fikk min i dag, den bare helt utrolig bra! Designet er nice, den oransje fargen på toppen av skjermen er utrolg pent å se på, ytelsen er bra også! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Betryggende å vite.. Du føler ikke noe umiddelbart behov for å oppgradere rammen vel? Jeg krangler litt med meg selv om jeg skal bestille mer så jeg har det klart, eller bare la det ligge på ubestemt tid. Ingen muligheter for å legge ut noen egne bilder av maskinen tilfeldigvis? Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Betryggende å vite.. Du føler ikke noe umiddelbart behov for å oppgradere rammen vel? Jeg krangler litt med meg selv om jeg skal bestille mer så jeg har det klart, eller bare la det ligge på ubestemt tid. Ingen muligheter for å legge ut noen egne bilder av maskinen tilfeldigvis? 6128904[/snapback] Jeg har 1gb ram, kjøpte du den med 512? Hvis du gjorde det ville jeg kjøpt ekstra, men hvis du har 1gb ser jeg ikke poenget i det. Har desverre ikke noe kamera her så jeg kan ta bilder. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Nei jeg kjøpte med 1 gb, men "mye vil ha mer" hvis du skjønner. Lurte på om den gikk som kule sånn som den var nå, eller om du merker at det er rom for forbedringer liksom. Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Nei jeg kjøpte med 1 gb, men "mye vil ha mer" hvis du skjønner. Lurte på om den gikk som kule sånn som den var nå, eller om du merker at det er rom for forbedringer liksom. 6130850[/snapback] Hehe, nei den går som ei kule på alt untatt oblivion på full grafikk, da sier den takk og farvel, men går veldig greit på medium. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Aaah...jeg bruker bare pc'n til internett, word, photoshop og GTA Vice City uansett jeg. Så da burde den vel holde en stund.. Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Aaah...jeg bruker bare pc'n til internett, word, photoshop og GTA Vice City uansett jeg. Så da burde den vel holde en stund.. 6132764[/snapback] Hehe, ja den holder nok til den bruken! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Har ikke noe digitalkamera på meg akkurat nå, men kan se hva jeg til av bilder etterhvert! Men innen den tid har du vel fått dataen selv ? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Du trenger ikke stresse med å skaffe kamera for min skyld i hvertfall Regner med at den kommer i løpet av neste uke eller førstkommende. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Tok noen bilder med mobilen jeg.. Blir selvfølgelig ganske dårlig kvalitet. Fargene er en del blassere enn i virkeligheten, så orangefargen er en del sterkere enn på bildene. Inni harman/kardon høytalerne er det installert på en blå LED stripe som ser kul ut når det blir litt mørkere forresten Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Se der ja, takk takk! Fikk mail om at min var blitt sendt avgårde fra NetShop nå, så jeg gleder meg.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hvordan er den støymessig da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå