Leopold Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Når jeg starter opp datamaskinen min kommer først biosmeldingen min opp. deretter kommer scanning ide drives ( som tar no jevli lang tid) deretter no array defined før den går videre med oppstarten. dette er no virkelig herk. det gjør at det tar så forbannet lang tid å reboote pcen min. er det ingen måte å defoine arrayen eller stoppe scanningen etter ide drives ved oppstart?? hvorfor må dette gjøres hver sabla gang ??? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Det er et RAID problem. Siden du ikke kjører RAID? så kan du bare disable RAID i BIOS. :smile: Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Det er som han over her sier at RAID er Enabled som default i BIOS. Samme var det på mitt MSI KT3 Ultra2 kort. Får å disable den så går du på "Integrated Peripherals", så finner du fram "Onboard RAID" (eller hva nå det het igjen). [Edit: Skriveleif] [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-10-06 02:03 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå