Gå til innhold

hva er dine favoritt black metal band?

nisse777

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vormitory

6111701[/snapback]

De heter Vomitory, og spiller rendyrket old-school death metal. Glimrende band.

Unnskyld :blush: , ja dem er geniale:D

Fixed!!:D

WTF fucka quoteN jeg!:s

Endret av D3nnis
Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker no, kan jo være jeg leste feil, men var ikke det favoritt black metal bandene?

6111790[/snapback]

Sist jeg sjekka betyr "dine" flertall. Som i "hva er dine favoritt black metal band?". Og hva er da feil med å ramse opp sine favoritt black metal band?

Lenke til kommentar
Hahahahammerfall og DragonForce?  :!:

Anaal Nathrakh og Anorexia Nervosa.

Rart at så mange har 20-30 favorittband.  :hmm:

6112860[/snapback]

wtf mener du med :!: ?

Hammerfall og dragonforce eier da :p

Men anaal nathrakh og anorexia nervosa er lol, hvoran kan du høre på det? låter jo som noen som prøver å spy jo :!:

Endret av zyfah
Lenke til kommentar
wtf mener du med :!:  ?

Hammerfall og dragonforce eier da  :p

Men anaal nathrakh og anorexia nervosa er lol, hvoran kan du høre på det? låter jo som noen som prøver å spy jo :!:

6112865[/snapback]

Hammerfall og DragonForce er power metal (ikke runk meg til døde nå, please).

Anaal Nathrakh og Anorexia Nervosa derimot, det er black metal (med visse modifikasjoner), noe denne tråden faktisk handler om. :)

Lenke til kommentar

6112860[/snapback]

6112865[/snapback]

Du er søt. :love:

Lenke til kommentar

6112860[/snapback]

6112865[/snapback]

Du er søt. :love:

6113023[/snapback]

Du er søtere :love:

Lenke til kommentar
Den definitive favoritten er Emperor, elsker alt de har gjort, fra Wrath of the Tyrant til Prometheus. :love:

Eller ser listen slik ut (alfabetisk):

Keep of Kalessin (nyere)

Har da også inkludert symfonisk black metal som jeg mener er en slags retning innen black metal.

6110896[/snapback]

Har du hørt gamle ep'en til KoK? Det er jo en av tidenes norske blackmetal utgivelse.

6111036[/snapback]

Reclaim? Nei, men har hørt alle fullengdene, og det er bare Armada som gjør det for meg, og den gjør det sinnykt grunndig også.

Forøvrig er Metallica thrash metal på de fire første, så en slags heavy metal på the black album, og litt forskjellig derfra igjen. :p Men IKKE black metal. :)

Lenke til kommentar
Det er ikke noe som heter "kristen black metal". Det er bare en diger selvmotsigelse.

6115417[/snapback]

Black metal betyr ikke det samme som at alle bandene innenfor sjangeren har satanistiske motiver med musikken.

Nå som sjangerne er stabile og definerte er det musikkstilen som definerer bandene og ikke bandene som definerer musikkstilen

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Hoho, nå skal Nyhus igjen belære folk. Det finnes ikke "ekte" black metal som ikke er satanistisk eller har antikristne tekster på en eller annen slags måte. Det er faktisk selve essensen i black metal. Derfor er ikke kristne band black metal. De har muligens lydbildet til et ekstrem metal band, men de spiller overhodet ikke black metal, men nå er jeg trøtt å lei, så godnatt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...