Gå til innhold

TES: Glass replica (kniver)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare kopier ja...ikke verdt noen ting dessverre  :no:

6109465[/snapback]

Ok.....er det bra våpen. Jeg har spilt ganske lenge nå men bare funnet koppier. Ikke se hvor jeg finner de, men de må vel duge ganske bra, siden de er så skjelden....Er det andre våpen av glass....

Lenke til kommentar
Ja det er ikke bra i det hele tatt ;) Sats på noe annet du.

 

Hvilken level er du?

6109600[/snapback]

level 10

6109667[/snapback]

dette er et bra sverd:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

dra sørover på veien som går vest for imperial city, helt til du møter på en ruin som heter Vindeasel. gå gjennom (liiten) og drep Umbra. du får sverd og skiit bra rustning! NB: hun er sterk!
Lenke til kommentar
Ja det er ikke bra i det hele tatt ;) Sats på noe annet du.

 

Hvilken level er du?

6109600[/snapback]

level 10

6109667[/snapback]

dette er et bra sverd:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

dra sørover på veien som går vest for imperial city, helt til du møter på en ruin som heter Vindeasel. gå gjennom (liiten) og drep Umbra. du får sverd og skiit bra rustning! NB: hun er sterk!

6109682[/snapback]

ok!! dritbra. Jeg sa at jeg ikke ville hvite det...men fristelsen ble for stor...hehe...da stikker jeg....er expert på sniking....det redder meg skal du se....

Lenke til kommentar
Ja det er ikke bra i det hele tatt ;) Sats på noe annet du.

 

Hvilken level er du?

6109600[/snapback]

level 10

6109667[/snapback]

dette er et bra sverd:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

dra sørover på veien som går vest for imperial city, helt til du møter på en ruin som heter Vindeasel. gå gjennom (liiten) og drep Umbra. du får sverd og skiit bra rustning! NB: hun er sterk!

6109682[/snapback]

ok!! dritbra. Jeg sa at jeg ikke ville hvite det...men fristelsen ble for stor...hehe...da stikker jeg....er expert på sniking....det redder meg skal du se....

6109693[/snapback]

ja save før du går på...

Lenke til kommentar
Ja det er ikke bra i det hele tatt ;) Sats på noe annet du.

 

Hvilken level er du?

6109600[/snapback]

level 10

6109667[/snapback]

dette er et bra sverd:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

dra sørover på veien som går vest for imperial city, helt til du møter på en ruin som heter Vindeasel. gå gjennom (liiten) og drep Umbra. du får sverd og skiit bra rustning! NB: hun er sterk!

6109682[/snapback]

ok!! dritbra. Jeg sa at jeg ikke ville hvite det...men fristelsen ble for stor...hehe...da stikker jeg....er expert på sniking....det redder meg skal du se....

6109693[/snapback]

ja save før du går på...

6109819[/snapback]

Trur jeg har møtt Umbra i level 8, men jeg greide ikke hnne. Skal prøve på nytt no siden jeg er i level 15

Lenke til kommentar
*******SPOILER******* (skrevet med lys skrift)

 

Umbra tilhører ett deadric shrine quest hvor du skal skaffe sverdet til Umbra til en shrine. du får mask of claudius vile elns i reward.. annbefaler deg å sjekke om du liker rewarden før du tar den slik at du ikke mister sverdet. (les: quicksave før)

6113625[/snapback]

husker at jeg mistet både sverdet og sjoldet mitt etter at jehg hadde slåsset ganske lenge, men hvordan tar jeg denn questen??

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det finnes bedre sverd enn glassverd?

 

Nå tenker jeg ikke på forheksede sverd.

6116181[/snapback]

 

Tja, Daedric Longsword og Claymore er jo være bra, det kan du bruke på Will-O-Wisps og spøkelser tilogmed. Jeg bruker et Daedric Longsword nå etter å ha brukt Glass Longsword lenge. Jeg synes det er bedre enn de glassverdene. Jeg trenger ikke ha et våpen av sølv i Inventoryet mitt lenger hvis jeg støter på et spøkelse. :)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...