DATA_GUT Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 På korles måte får eg festa best på ein cpu kjøler på eit 3dkort er det berre å lime det fast??. og ka slkas lim må eg bruke da?? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Synes du skal gå å legge deg nå. Og prosessoren på et grafikkort omtales gjerne som GPU, jeg antar at det er denne du mener? Tror neppe du får festet en CPU-kjøler på et grafikkort, i de fleste tilfellene er den for stor / tung til det. - Óg; det er lov til å lese korrektur på egne innlegg, ikke minst når det gjelder ortografi..... Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg har en rimelig fet og tung CPU cooler limt på GPU.. null problem.. det eneste jeg sliter med på GPU'n nå er lav temp.. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-06 01:49, skrev Skrue:Tror neppe du får festet en CPU-kjøler på et grafikkort, i de fleste tilfellene er den for stor / tung til det. Host. host..... Er vel heller du som skal gå og legge deg nå.... Har montert en TT Crystal Orb på mitt gf4ti4200 med termisk lim, og det funker fett det... senka tempen fra 42 til 23 grader. Så kom ikke her og si at det ikke går... Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Hehe... En tung gpu-kjøler er den mye vifteløse modellen til zalman. Den veier ca 400 gram. Men hvis kjøleren er stor og tung så ikke gå for fristelsen av å bytte ut mye av limet med feks. AS3. Det gjorde jeg... (kun en liten dråpe lim i hvert hjørne) noe som resulterte i at kjøleribben etterhvert landet på SCSI-kortet mitt. Men ingen ting døde i krasjen selv om jeg svettet litt en stund. Lenke til kommentar
DATA_GUT Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 ka type lim burde eg bruke??? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Du kan feks bruke Zalman Adhesive, Nanotherm 2 Adhesive eller Arctic Silver Thermal Adhesive. Se på flere av webshopene for å finne den billigste. Lenke til kommentar
DATA_GUT Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 kan eg ikkje bruke aralidt da??? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 NEI...du må ha spesial lim som har termetiske ledeevner og som er beregna på dette... BTW har du ikke no hull i 3d-kortet i omkrets rundt GPU? borr hull i kjøleblokka og skru jennom kjøleblokka og de hullene kanskje? Lenke til kommentar
DATA_GUT Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 nei eg har ikkje 2 hull som eg kan feste kjøleren med det er ikkje det på gf 2mx 200. holder på og sjekke om det går and å bruke aralidt, tok det gamle riva 128 kortet og limte på ein liten kjølar på det ska skjå om det funka seinare i dag [ Denne Melding var redigert av: DATA_GUT på 2002-10-06 13:18 ] Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Ville ihvertfall venta til mandag og tatt turen til jernvarehandel eller no sånnt og spurt etter termetisk lim..men hvis du har det så travelt så....hvorfor kaste bort tiden på gf2 kort btw? Lenke til kommentar
DATA_GUT Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 kva er best å btuke til å dele opp ein gammal pentium kjølar med,vil det fungere med stikksag eller??? skal sta å sjå etter sånt lim i morga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå