Gå til innhold

Festing av Kjøler

DATA_GUT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes du skal gå å legge deg nå. Og prosessoren på et grafikkort omtales gjerne som GPU, jeg antar at det er denne du mener?

Tror neppe du får festet en CPU-kjøler på et grafikkort, i de fleste tilfellene er den for stor / tung til det.

- Óg; det er lov til å lese korrektur på egne innlegg, ikke minst når det gjelder ortografi.....

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-06 01:49, skrev Skrue:

Tror neppe du får festet en CPU-kjøler på et grafikkort, i de fleste tilfellene er den for stor / tung til det.

Host. host..... Er vel heller du som skal gå og legge deg nå.... Har montert en TT Crystal Orb på mitt gf4ti4200 med termisk lim, og det funker fett det... senka tempen fra 42 til 23 grader. Så kom ikke her og si at det ikke går...

Lenke til kommentar

Hehe...

En tung gpu-kjøler er den mye vifteløse modellen til zalman. Den veier ca 400 gram.

Men hvis kjøleren er stor og tung så ikke gå for fristelsen av å bytte ut mye av limet med feks. AS3. Det gjorde jeg... (kun en liten dråpe lim i hvert hjørne) noe som resulterte i at kjøleribben etterhvert landet på SCSI-kortet mitt. Men ingen ting døde i krasjen selv om jeg svettet litt en stund. :grin:

Lenke til kommentar

nei eg har ikkje 2 hull som eg kan feste kjøleren med det er ikkje det på gf 2mx 200. holder på og sjekke om det går and å bruke aralidt, tok det gamle riva 128 kortet og limte på ein liten kjølar på det ska skjå om det funka seinare i dag

[ Denne Melding var redigert av: DATA_GUT på 2002-10-06 13:18 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...