jherland Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Over 3000 personer lastet ned filmplakaten til "Scary Movie 4" via blåtann-taknologi på reklameplakater. Les mer Lenke til kommentar
knaill Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Er det ingen flere enn meg som synes reklame over blåtann er en uting? Vi trenger vel strengt tatt ikke flere steder med reklame? Mobilen kan godt være et fristed, jeg har ikke lyst på reklame verken via telefon, sms eller blåtann! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Dette er blitt diskutert tidligere, og såvidt jeg kan huske, så kan man selv velge om man vil mottta reklamen eller ikke. Da det er helt frivillig ser jeg ikke noen grunn til at dette skal være en uting. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Ganske irriterendes at det sier PLING, overfører fil, og så får du beskjed om du vil lagre den eller ikke. Får vel gå over til å sette telefonen min til å ikke være synlig for andre enheter og heller skru dette på når ting skal overføres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg