ATI9550 Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei, noen som veit om det går an å få kjøpt kontankort som du kan ringe med i utlandet? Har abonert meg før, men det ble ganske dyrt for meg. Lenke til kommentar
ATI9550 Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Ser at de har noe her..men må jeg registrer meg først eller noe? http://telenormobil.no/priser/iutlandet/kontant/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har aldri sett Telenor kontantkort i utlandet! Men du kan jo ringe noen hjemme og be dem om å sende over koden da!? Eller så kan du registrere deg sånn at du bare sender LADE 500 (feks) til 2525 også har du 500kr inn på konto! Men da må du ha registrert et visa kort på telefonen da Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har brukt Telenor kontantkort i utlandet. Før hadde de en sperre (minimunsbeløp) du måtte ha på kortet, men dette har de gått bort fra. Hvorfor skal du kjøpe kontantkort i utlandet? Hvorfor ikke lade før du reiser? når du logger deg på hjemmesiden til Telenor Mobil kan du lade kortet ditt med følgende ting: Visa / Mastercard, Minibank, Ladekort eller MobilHandel. du kan lese mer på Telenors hjemmeside her. (all denne infoen er tilgjengelig på Telenor Mobil sine sider.. så du burde egentligha giddet å sjekke dette selv). Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg bruker TalkMore kontantkort, ikke noe problem, heller ikke til/fra USA. Lader på internett uansett, så ikkeno problem Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Trådstarter har ikke spurt om han kan kjøpe det i utlandet, han spurte om kontantkort FOR utlandet Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Trådstarter har ikke spurt om han kan kjøpe det i utlandet, han spurte om kontantkort FOR utlandet 6112473[/snapback] som du kan ringe med i utlandet ja.. det kan du med Telenor kontantkort... du har jo et mobilselskap som heter Lebara. PÅ meg virker det som de har spesialisert seg på billige utenlandssamtaler fra mobil... de har også kontantkort... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 [te-skje modus]Så det går ann å ringe med kontantkort-abbonement i utlandet nå? Husker jeg var i England for noen år sida og da gikk det ikke... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 JA, det går an å ringe med kontant-abonnement i utlandet! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 [te-skje modus]Så det går ann å ringe med kontantkort-abbonement i utlandet nå? Husker jeg var i England for noen år sida og da gikk det ikke... 6252810[/snapback] det går fint. før var det et minumunsbeløp du måtte ha på kontantkortet for at det skulle fungere i utlandet, men den sperren er opphevet.. så nå kan du ringe uansett hvor mye du har på kontantkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå