KTV Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 hei, jeg har problemer med nettet, er det noen som vet om Telenor har mail? En slags kundecervis-mail? Telenor.no er kanskje den mest forvirrende siden jeg har sett! Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 hei, jeg har problemer med nettet, er det noen som vet om Telenor har mail? En slags kundecervis-mail? Telenor.no er kanskje den mest forvirrende siden jeg har sett! 6108992[/snapback] Jeg vil tro 05000 vil ha mere for seg enn en mail. Når det er sagt er jeg ikke sikker på hva mailen er. Kan faktisk tenke meg at det er [email protected]? Ikke sikker på dette da. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hva er problemet? Flere som lsiter med at de er blokerte av Telenor Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ring 05000, mail til [email protected] eller bruk noen av funksjonene på online.no. Mener å huske at du kan chatte med 05000 også. Lenke til kommentar
KTV Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) takker for svar. Problemet er at jeg blir lurt! Det tok lang tid før jeg fikk den hastigheten jeg skulle ha, måtte ringe til "Lurenor" flere ganger får å få den hastigheten jeg skulle ha. Så etter mye om og men fikk jeg den hastigheten jeg skulle ha. JIPPI! Noen måneder sernere så har internett blitt meget ustablit på kvelden og utover natten. Hva er det her for noe lureri. Telenor LURER mennesker! www.telenor.no er faktikst den dårligste sia i verden, det er rett og slett umulig å få hjelp der. Og 05000 koster en formue hvert minutt. rett og slett lurt... Endret 15. mai 2006 av KTV Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) hvis du ikke finner frem til kundeservice på telenor sine sider, så tror jeg kanskje du ikke har gjort særlig mye for å lete? edit: og hvis du har problemer med å få hjelp, så kan jeg og telenor informere deg litt: På grunn av brudd i tariffoppgjøret er enkelte arbeidstakere tatt ut i streik. Dette kan medføre noe lengre behandlingstider enn normalt. Endret 15. mai 2006 av jalejale Lenke til kommentar
KTV Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 jeg finner frem til kundecervis på telenor.no men det er ikke mye hjelp der, utenom at man kan ringe 05000 til Telenor, men de streiker for tiden så det tar ekstra lang tid å få snakka med noen mennesker som jobber i telenor, og ikke bare en robot. Hvis det tar ekstra lang tid betyr det at man må betale ekstra mye i telefon utgifter. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Streik er streik. Det rammer tredjeparter. Det må du bare akseptere. Dette var meningsløs kritikk, i mine øyne. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Er du Telenorkunde på telefoni er det gratis å ringe kundeservice. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 det er også gratis å sende mail... er forøvrig enig med Okay med at dette var litt meningsløs kritikk... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ring oss på telefon 05000 (åpningstid kl 08-20, alle dager, 39 øre per minutt, startpris: 59 øre) Ikke gratis, men ikke noe å syte over Telefonnummer: 820 90 100. Åpningstid er alle dager kl.08:00 til 00:00. Tjenesten koster kr 25,78 per minutt fra du får svar Det nummeret holder vi oss langt unna.... Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 takker for svar. Problemet er at jeg blir lurt! Det tok lang tid før jeg fikk den hastigheten jeg skulle ha, måtte ringe til "Lurenor" flere ganger får å få den hastigheten jeg skulle ha. Så etter mye om og men fikk jeg den hastigheten jeg skulle ha. JIPPI! Noen måneder sernere så har internett blitt meget ustablit på kvelden og utover natten. Hva er det her for noe lureri. Telenor LURER mennesker! www.telenor.no er faktikst den dårligste sia i verden, det er rett og slett umulig å få hjelp der. Og 05000 koster en formue hvert minutt. rett og slett lurt... 6109378[/snapback] Om du ringer 22 30 50 00 til Telenor blir det lokaltakst Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Om du ringer 22 30 50 00 til Telenor blir det lokaltakst 6110596[/snapback] Hmm Hvorfor har de det nummeret? For utlandet? Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Om du ringer 22 30 50 00 til Telenor blir det lokaltakst 6110596[/snapback] Hmm Hvorfor har de det nummeret? For utlandet? 6111071[/snapback] Istedet for dyre 5-sifret nr. Se her Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Hei! Send e-post til Telenor her. Tlf.nr. er som sagt 05000. Lykke til! Endret 15. mai 2006 av onyX Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) jeg finner frem til kundecervis på telenor.no men det er ikke mye hjelp der, utenom at man kan ringe 05000 til Telenor, men de streiker for tiden så det tar ekstra lang tid å få snakka med noen mennesker som jobber i telenor, og ikke bare en robot. Hvis det tar ekstra lang tid betyr det at man må betale ekstra mye i telefon utgifter. 6109445[/snapback] Tviler på at du har vært noe særlig ute i arbeidslivet. Streik er streik. Dersom ikke det hadde noen konsekvenser å streike hadde det heller ikke vært noe pressmiddel å streike. Mail til kundeservice er som sagt [email protected] Fikk svar på mailen min etter maks 1 time da adslmodemet fusket. Endret 16. mai 2006 av JFTech Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hvis du søker etter "kundecervis" vil du rimeligvis ikke finne noe. Prøv "kundeservice" istedet. Søkemaskiner kan være veldig pirkete på hvordan ting staves, selv om to ord kan høres dønn like ut ........ Lenke til kommentar
hwl Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Ser ut som 05000 mailadressen til telenor er tatt ut av drift og man kun kan bruke webskjemaet, når jeg prøver adressen får jeg denne: Hei! Denne e-postadressen er ikke i bruk. For å få raskest mulig hjelp fra kundeservice, klikk her: Privatabonnement: http://privat.telenor.no/kontakt Bedriftsabonnement: http://www.telenor.no/bedrift/special_page...x_telefoni.html -- Med vennlig hilsen, Telenor Kundeservice Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 mener å huske at [email protected] er en sånn non replay mail Bare mail det gå and å sende fra, går ikke ant å sende noe til den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå