Gå til innhold

Problemer med Plextor PX-716a

Anbefalte innlegg

Heisann

Har litt problemer med denne brenneren og ved brenning av 16X plater.

Har testet med to forskjellige plate typer Verbatim og HP, men med begge typene så vil den kunn brenne i 8x og når Nero 7 Premium begynner og brenne så går den bare opp på brukt leserbuffer og fullført starter den på med noen prikker, men så kan man høre att den jobber i brenneren, med og spinne platen...

Ettervert så begynner buffernivået og vise, men etter 10min så er plata enda ikke ferdig, men tar du den ut så ser du att det er brent på den...

Har også testet med Nero 6 ingen forskjell... og har brent 8x plater uten problemer tiligere...

Noen som har noen froslag til løsninger på dette problemet?

Her ser dere hvordan det ser ut etter 20min etter jeg starta brenningen.

Mvh ITW

Endret av Itw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Iblandt er det så enbkelt at brenneren ikke liker platene du gir den, dette er noe man ofte kan forandre ved og bruke en ny firmware til brenneren.

Lösningen er ofte halvere brennehastighet eller mere - så får man utnyttet platene alikavel.

Lenke til kommentar

Ja er litt utrolig for att det har noe og gjøre med att det er 16x plater, testet jo som sagt 2typer 16x plater og samme resultat på begge:(

Men tidligere med 8x gikk det greit...

Var innom plextor side sider, og var ikke noen ny Firmware der til denne brennern...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...