Naike Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) hei igjen. jeg formaterte pc'n i går jeg har gjort alt etter boka. selve instaleringen av windows gikk fint. men så begynner problemene jeg brukte firefox til vanelig før. men nå fungerer det ikke, jeg får ingen feilmeldinger etc. det blir bare en blank side. med opera så får jeg en melding om at jeg ikke er på nett. den eneste browseren som fungerer er explorer etter som jeg gavopp i prøve å få browseren ( nettleseren ) til å fungere så skulle jeg instalere steam, men får bare en feilmelding om at steam.dll ikke finnes jeg prøver nå atm å se som msn og andre online programmer fungerer *nop de fungere heller ikke, msn sier på feilmedlinga at det er nøkkelporter som ikke kan opnes elns* jeg tar gjerne i mot alle svar som kan gi hjelp.. tusen takk på forhånd mvh Tom André Kulbrandstad Endret 15. mai 2006 av Naike Lenke til kommentar
Naike Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 problem løst.. * skrudde av firewallen * XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå