mandela Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 altså tilsvarende crt-prisene i dag. har lyst til å skåne øynene mine, men 5000 for billigste TFT skjermen med DVI er altfor mye for meg. 3000 er mer akseptabelt. Noen som har peiling når prisene går ned? forresten, den skjermen komplett reklamerer for på forsiden til http://www.hw.no har latterlig dårlige specs. , så la vær å foreslå den takk. Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Tror ikke du får brukelig LCD skjermer uten at lommeboka di må lide litt. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 skjønner ikke hva som er så bra med disse LCD skjermene.... ja de er små men det er MYE bedre og se på vanlig skjerm. :] Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Samme sier eg. crt skjermer er mye bedre en lcd etter mine øyner. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 crt suger etter å ha stirret på den i 8 timer. øya mine svir!!!!!!! Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Det er ikke pga CRT. Sett opp oppdateringsfrekvensen. Den bør ligge på minst 80 Hz. Hvis det ikke hjelper bør du oppsøke en optiker, for å sjekke at du ikke har skjeve hornhinner eller lignende. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Ikke bare oppdateringsfrekvens, det er forskjeller i designet på forskjellige crt som gjør at noen er veldig behagelige å se på, mens andre er slitsomme. Jeg får f.eks vondt i hodet etter et par timer foran en HP 19", mens min Sony G420 er langt mer behagelig å se på... selv om jeg kjører samme oppløsning/oppdateringsfrekvens. Sonyen er skarpere og bruker et annet billedrør, og det gjør en merkbar forskjell her. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 jeg kjører 100 i refreshrate på en hansol 710D, har hatt sony skjerm før også, jeg tror rett og slett at de stråler! jeg har godt syn, så problemet ligger ikke der Lenke til kommentar
Danny Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 syns lcd er bedre enn crt,spes på tekst ser mye klarere ut. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 ingen har peiling altså? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-06 15:54, skrev heraldo:ingen har peiling altså? nei blir nok en stund til du finner 15 tommers lcd til rundt 3000 men du har adi mx-15 hos pcmax til 3200http://www.adiusa.com/mx.html specsa ser greie ut men uten dvi,du vil få det tøft å finne en lcd skjerm til 3000 med dvi og gode specs du kan enten kjøpe brukt,demovare eller vente et par år til prisene har synket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå