Gef Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Og for å stille sprm. på en annen måte: Likeverdig=lik verdi. Har mann og kvinne lik verdi? Hvem er minst/mest verd av mann og kvinne? Dustete formulert spørsmål, synes jeg. Mann og kvinne er jo for faen likeverdige! 6115187[/snapback] likeverdig - verdig som er like verdifull, jevngod et l- forhold / de er l-e partnere btw. begrunn svaret ditt. Endret 16. mai 2006 av Gef Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 ....begrunn helller spørsmålet ditt.... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 ....begrunn helller spørsmålet ditt.... 6115274[/snapback] wtf? er det ikke klart nok? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Selvsagt er kvinner og men likeverdige. Men kvinner og menn er ikke like. Like så lite som to menn er like eller to kvinner er like, eller to personer er like. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Fordi jeg liker dem på en annen måte enn jeg liker menn. 6108965[/snapback] Hvorfor det? Jeg tenker sånn generelt, ikke utseende messig. 6109004[/snapback] Hvis du ikke kan tenke deg andre måter en utseendet så er det vel du som har problemet, vil jeg si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå