RulleRimfrost Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Hei Tenkte å investere i moped, og har forstått jeg må registrere for kr 750,- samt skaffe en billig forsikring før jeg kan kjøre. Men åssen får jeg den fra butikken. Man kan vel ikke kjøre til biltilsynet fra butikk uten skilt, og en kan jo ikke forsikre uten at den er registrert vel ? Endret 15. mai 2006 av RulleRimfrost Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Heh. Bor i Oslo sentrum, uten hverken bil eller henger. Vet vel ikke om det er mulig å bare får noen signaturer her og der, og evt et prøveskilt for dagen e.l. ? Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ja du får nok et skilt til og kjøre til det stedet du skal. Har du lappen a? Ring og snakk med dem da:) Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Når jeg kjøpte moped i min tid, (2 år sia) fiksa de alt der jeg kjøpte den. Var bare å rulle den ut av butikken å kjøre hjem. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har forsåvidt billappen, men det er litt eitrande å måtte leie bil til flere tusen da. Tenkte bare stikke innom Smartclub å hente den billig-scooteren de har. Stoler ikke på noe hjelp på stedet Tror bare jeg setter meg i telefonkøen til trafikkstasjonen i morra. De har kanskje en løsning for kjøp av slikt. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Det e jo normalt at butikken bestille skiltene for deg, så du hente mopeden når dei har fått skiltene, evnt. at di har skilter som e reg. på butikken og du bare omregistrerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå