Gå til innhold

Nero 7 + msn 8.0 beta = trøbbel?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt problemer med å brenne image med nero 7.

Feil ved brenning av lead-out osv. Jeg tok reparer i nero og fant ut at den ikke kunne reparere siden msn 8.0 beta brukte filer som nero skulle reparere.

Jeg avsluttet msn og brant på nytt og denne gangen gikk det som det gjorde før jeg la inn msn 8.0 BETA!

Utrolig hvis ms har klart å påvirke nero på en slik måte med den nye msn`n sin...

Kan også nevne at dette må ha ligget i den siste oppdateringen til msn live messanger 8.0 beta.

:nei:

Endret av 6637Braindead
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Braindead, du ma forsta at msn 8.0 beta er i BETA fase. Dvs det er langt ifra et ferdig produkt. Ikke kritiser noe som er langt ifra ferdig. Greit, msn kan vaere plagsom, men her kan du ikke uttale deg fordi du har akseptert deres betingelser som blant annet sier at de har ikke ansvarlighet for alle typer feil som oppstar ved bruk av Beta utgaven av msn 8.0

MVH

Camxer

Lenke til kommentar
Braindead, du ma forsta at msn 8.0 beta er i BETA fase. Dvs det er langt ifra et ferdig produkt. Ikke kritiser noe som er langt ifra ferdig. Greit, msn kan vaere plagsom, men her kan du ikke uttale deg fordi du har akseptert deres betingelser som blant annet sier at de har ikke ansvarlighet for alle typer feil som oppstar ved bruk av Beta utgaven av msn 8.0

MVH

Camxer

6108517[/snapback]

haha

ja, jeg har akseptert deres betingelser. og nei jeg åpner ikke søksmål mot microsoft, men jeg bare undrer meg hvorfor msn kan påvirke et prog som nero.

hvordan har de klart å få det til?

jeg klager ikke på msn. bruker det hver dag. føler meg naken uten msn :p

Endret av 6637Braindead
Lenke til kommentar

Det er mye som kan ga galt nar du utvikler software... Derfor brukes det alfa og betatesting som hjelpemiddel til a bekjempe softwarefeil. Jeg kan ikke svaret pa hvordan de klarte a fa det til, men jeg er nesten 100% sikker pa at den blir fikset i official release. Hvis du har ikke "pirat" beta av msn 8.0 sa er det bare a si ifra til microsoft. Det er jo tross alt jobben til en betatester ;)

Jeg ma si at selv i beta fasen er msn 8.0 ganske mye forbedret. Jeg har ventet LENGE pa at "offline messages" funksjonen dukket opp.

Jeg har msn 8.0 beta selv og nero 7.0 premium. Har ikke merket krangling mellom nero og msn...

Kanskje trenger du en reinstall av msn?

Edit:

Oh, jeg tror at begge bruker samme "systemfil" eller noe. Det er jo sannsynlig siden beta versjoner trenger ikke a fungere sammen med alle progs...

MVH

Camxer

Endret av camxer
Lenke til kommentar
Det er mye som kan ga galt nar du utvikler software... Derfor brukes det alfa og betatesting som hjelpemiddel til a bekjempe softwarefeil. Jeg kan ikke svaret pa hvordan de klarte a fa det til, men jeg er nesten 100% sikker pa at den blir fikset i official release. Hvis du har ikke "pirat" beta av msn 8.0 sa er det bare a si ifra til microsoft. Det er jo tross alt jobben til en betatester ;)

Jeg ma si at selv i beta fasen er msn 8.0 ganske mye forbedret. Jeg har ventet LENGE pa at "offline messages" funksjonen dukket opp.

Jeg har msn 8.0 beta selv og nero 7.0 premium. Har ikke merket krangling mellom nero og msn...

Kanskje trenger du en reinstall av msn?

Edit:

Oh, jeg tror at begge bruker samme "systemfil" eller noe. Det er jo sannsynlig siden beta versjoner trenger ikke a fungere sammen med alle progs...

MVH

Camxer

6108780[/snapback]

Det er mye mulig..

Poenget mitt med denne posten var ikke å rakke ned på hverken msn eller microsoft.

Jeg ville bare gjøre folk oppmerksomme på dette, og hvis det er flere som sliter med samme problem, så kan de jo prøve å se om det er msn som kan ha skylden.

Jeg bruker nero 7 premium også og official release av msn. (fikk av en jeg kjenner som jobber i microsoft på lysaker)

Endret av 6637Braindead
Lenke til kommentar
nero 7 fremstår mer som en alpha enn msn som en beta, bare så det er sagt.  vil tippe at om du bruker siste versjon av 6ern til nero kommer du ikke til å ha disse problemene ;)

6109048[/snapback]

Jeg lurer pa en ting her... Siden jeg har original nero 7.0 premium, er det muligt a ga tilbake til siste versjon av nero 6 pa en lovlig mate? AErlig talt syntes jeg at nero 6 var bedre, men den har jeg mistet en plass :(

Braindead, jeg anklager deg ikke lenger... du har rett til a fa vite hvorfor det gar galt med msn og nero. Hvis feilen er irriterende, sa kjenner jeg bare til 2 valg. Prov reinstall av msn 8.0 (nyeste versjon) eller ga tilbake til 7.5/7.0

Lykke til

Edit:

Unnskyld hvis jeg var litt "hostile", men jeg er temmelig lei folk som bare syter om MS etc. for a syte ( Der er ikke ditt tilfelle )

Endret av camxer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...