Abnegation Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Heisann! Trenger noen humoristiske emner jeg kan snakke om i engelsken i neste uke! Vi kan velge fritt om hva vi kan ha! Foreløpig har jeg satt meg problemstillingen: "Hva synes den amerikanske populasjonen om fiskebestanden i Mjøsa". Så har tenkt å ringe noen villt fremmede personer fra Amerika og intervjue dem, og så spille av det i klassen! Noen som har noen andre forslag om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Stålsette deg mentalt for en vill telefonregning. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Stålsette deg mentalt for en vill telefonregning. 6110485[/snapback] Skype ftw ? *fjorten tegn* Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 En i klassen hadde om cola-bjørnen aka coala bjørnen. Han la fram fakta som at den veide ca like mye som x antall cola flasker +++ Det var gøy Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Neida, ringte til Tyskland og intervjua noen der en gang:P og det kosta veldig lite! 50 kroner eller no for 6 samtaler som varte et minutt hver cirka! Så lurer på om det er dem som fikk regninga eller no EDIT: Fiksa litt på prisen på telefonregninga Endret 15. mai 2006 av Hawkon__ Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 hmm, du kan jo altids ta midt favoritt emne: teoretiske muligheter for verdensdominanse Pinky and the brain style! Lenke til kommentar
Løve Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hehe, kom til å tenke på stilen min som handlet om å utslette Frankrike. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Et absolutt morsomt emne er orddeling. Finn alle orddelingsfeil rundt i butikker, restauranter du kan og gjerne morsomme versjoner. Terrase dør: Jeg kondolerer på vegne av terrasen. Den har vært til stor inspirasjon for både emg og de pårørte. Kylling biter + tunfisk biter i vann: Hva er farligst? Kylling som biter eller tunfisk som biter i vann Topp dame tilpasset "sett inn ord her": Nå har da altså "firmanavn" begynt med en ganske suspekt markedsføring. Man får nå nemlig med en dame tilpasset "sett inn ord her". HUSK BILDER, ellers blir det ikke noe særlig morsomt! Jeg holdt et slikt foredrag en gang for klassen grunnkurs. Folk lo gjennom store deler av presentasjonen og læreren tok ganske så godt av. Les: Norsklærer som hater orddelingsfeil. Endret 17. mai 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Gary Larson. Uten tvil. Morro, man kan analysere masse relevant info ut av bildene. Lurte i min tid norsklæreren min til å tro at Gary Larson egentlig var fra haugesund og het Geir Larsen. Brukte den engelske varianten for å selge mer. Skulle skrive særemne om en norsk forfatter. Gikk rett på. klar 6`er. Cha-ching. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå