jojo123 Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Noen som vet om noen norske nettbutikker som selger t-skjorter? ikke alt for dyrt og ikke "nerde"-skjorter Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) www.phatrags.com er en sikker vinner! Kule og morsomme skjorter! Ikke så dyrt heller, men regn med litt utgift i frakt.. ikke bare kjøp en med andre ord! Eller så kan du jo sjekke ut www.pimpcostumes.com Endret 15. mai 2006 av Rasch Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 www.threadless.com .. I just ordered 4 t-shirts from them last week.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) duden spør etter norske butikker! ... Probat har noen kule Endret 15. mai 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 duden spør etter norske butikker! ... Probat har noen kule 6111983[/snapback] Gikk litt fort ja.. Men de er billige, betalte 14$ for frakt.. 350,- tilsammen for 4 skjorter og frakt, det er ikke ille.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 www.krapyl.no men de sender masse teit reklame, så de gidder jeg værtfall ikke og anbefale Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 *snip* 6111990[/snapback] Nei, mange utenlandske websider har mye billig og bra t-skjorter som f.eks T-Shirt Hell og Spreadshirt men hadde vært digg å ha norske butikker som tilbyr like kule t-skjorter til nogenlundene pris. Lenke til kommentar
TrendyBay Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) An norske butikker har jeg handlet et par skjorter hos Norwegian Party People Når det gjelder utenlandske t-skjorter, liker jeg denne butikken: Gorilla t-shirts Endret 18. september 2007 av TrendyBay Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Gorilla har mange tøffe t-skjorter, men syns kvaliteten suger.. Dårlige sømmer, krymper, blir viere i livet fort.. så etterhvert så får t-skjorten dårlig form til kroppen, og ser ikke bra ut.. Jeg har kjøpt flere, og det er det samme som går igjen.. Jeg liker beastwear.se Men den er svensk.. uansett, jeg betaler over nett, 50 kroner i frakt mener jeg å huske.. t-skjorta er billig, 149,- den første uka t-skjorta er ny, ellers 199,- kan også få genser og diverse.. Det som er best med den siden er at de lager dagsaktuelle t-skjorter.. mest svenskt, men LO saken var også dekket f.eks. (fikk meg fort en t-skjorte med [LO]ser når valla saken var i gang.. konge ) ellers så var det når simpsons filmen kom, var det fort en "spider pig" t-skjorte.. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 www.play.com har masse t-skjorter! Mest til tv-serier og band osv. Gratis frakt, og de fleste t-skjorter koster rundt 150 kr. De sender varene 1 og en, så då slipper du å måtte betale 200kronersmomshelvette hvis du handler 1 ting for under 200 kr. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Mener at www.illusion.no har t-skjorter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå