Gå til innhold

Nettsider som selger t-skjorter...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

www.phatrags.com er en sikker vinner! :) Kule og morsomme skjorter! :) Ikke så dyrt heller, men regn med litt utgift i frakt.. ikke bare kjøp en med andre ord! :D

Eller så kan du jo sjekke ut www.pimpcostumes.com ;)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Gorilla har mange tøffe t-skjorter, men syns kvaliteten suger.. Dårlige sømmer, krymper, blir viere i livet fort.. så etterhvert så får t-skjorten dårlig form til kroppen, og ser ikke bra ut.. Jeg har kjøpt flere, og det er det samme som går igjen..

Jeg liker beastwear.se Men den er svensk.. uansett, jeg betaler over nett, 50 kroner i frakt mener jeg å huske.. t-skjorta er billig, 149,- den første uka t-skjorta er ny, ellers 199,- kan også få genser og diverse..

Det som er best med den siden er at de lager dagsaktuelle t-skjorter.. mest svenskt, men LO saken var også dekket f.eks. (fikk meg fort en t-skjorte med [LO]ser når valla saken var i gang.. konge ;) ) ellers så var det når simpsons filmen kom, var det fort en "spider pig" t-skjorte..

Lenke til kommentar
Gjest member-97590

www.play.com har masse t-skjorter!

Mest til tv-serier og band osv.

Gratis frakt, og de fleste t-skjorter koster rundt 150 kr.

De sender varene 1 og en, så då slipper du å måtte betale 200kronersmomshelvette hvis du handler 1 ting for under 200 kr.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...