MindTooth Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) "We've probably only hit about 60 per cent of the Xbox 360's potential," says Keiji Inafune, reclining in a Bruce Campbell shirt up in Capcom's lofty meeting area, overlooking the throng of the E3 showfloor. http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=447977 Ed1t: Manglet en space. Endret 5. juni 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 "We've probably only hit about 60 per cent of the Xbox 360's potential," says Keiji Inafune, reclining in a Bruce Campbell shirt up in Capcom's lofty meeting area, overlooking the throng of the E3 showfloor. http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=447977 Ed1t: Manglet en space. 6245217[/snapback] Burde dem si. Testet MotoGP og Lost Planet i går og begge sleit med FPS. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har ikke lagt merke til at Lost Planet har FPS drop. MotoGP var det ikke det jeg la merke til, kjørte alltid ut Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Syntest Lost Planet hadde en fin flyt jeg Og med veldig få framedrops, som vi satser på er fjernet i fullversjonen som uansett ikke kommer før til neste år. Men herregud, har noen sett det lille de viser av multiplayer på slutten av den siste traileren? Ser jo utrolig bra ut Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Beklager, det har jeg ikke sett. Kunne du gi en link? Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Beklager, det har jeg ikke sett. Kunne du gi en link? 6245336[/snapback] Du kan laste den ned fra Marketplace Det er E3 traileren, så må du vente til ETTER "rulleteksten". Skulle gjerne funnet link til deg, men akkurat nå sitter jeg med et 56K modem, så Gamespot går tregt Men dersom du finner Lost Planet på Gamespot, finner du E3 traileren... og venter også der til etter teksten. Se det med vann i munnen Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 "We've probably only hit about 60 per cent of the Xbox 360's potential," says Keiji Inafune, reclining in a Bruce Campbell shirt up in Capcom's lofty meeting area, overlooking the throng of the E3 showfloor. http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=447977 Ed1t: Manglet en space. 6245217[/snapback] Burde dem si. Testet MotoGP og Lost Planet i går og begge sleit med FPS. 6245248[/snapback] Avanore - nå lurer jeg på hva det er med maskina di snart. Har akkurat spilt Lost Planet demo - sliter da overhodet ikke med fps! Og Motogp demoen har jeg prøvd for noen dager siden, var da ikke noe fps problem der heller. Har jeg fått en übermaskin eller er det noe gæli med boxen din? Dr Peedee Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har også spilt både Lost Planet- og MotoGP-demoen og det er helt fin flyt i de to spillene og _svært_ få framedrops på Lost Planet (et par når jeg tok litt av med rocket launcheren). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Begge spillene flyter uten noen problemer med FPS hos meg, enten har maskina til avanore havarert eller så er han EXTREMT kresen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har vel noe med eieren å gjøre tenker jeg Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Begge spillene flyter uten noen problemer med FPS hos meg, enten har maskina til avanore havarert eller så er han EXTREMT kresen. 6248950[/snapback] Skjønner ikke da hvordan han kan ha hatt andre konsoller etter SNES-eraen, framedrops på konsoller har eksistert helt siden det gikk over til 3d og PS2 er jo ganske ekstrem i så henseende. Alt annet enn en toppspesifisert pc er vel bare søppel da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har vel noe med eieren å gjøre tenker jeg 6249035[/snapback] DET skal man også ikkje utelukke! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Begge spillene flyter uten noen problemer med FPS hos meg, enten har maskina til avanore havarert eller så er han EXTREMT kresen. 6248950[/snapback] Skjønner ikke da hvordan han kan ha hatt andre konsoller etter SNES-eraen, framedrops på konsoller har eksistert helt siden det gikk over til 3d og PS2 er jo ganske ekstrem i så henseende. Alt annet enn en toppspesifisert pc er vel bare søppel da. 6249051[/snapback] Var da framedrops på min NES også. Spesielt i Mega Man-spillene, hvis det skjedde litt for mye på en gang. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) "We've probably only hit about 60 per cent of the Xbox 360's potential," says Keiji Inafune, reclining in a Bruce Campbell shirt up in Capcom's lofty meeting area, overlooking the throng of the E3 showfloor. http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=447977 Ed1t: Manglet en space. 6245217[/snapback] Burde dem si. Testet MotoGP og Lost Planet i går og begge sleit med FPS. 6245248[/snapback] Avanore - nå lurer jeg på hva det er med maskina di snart. Har akkurat spilt Lost Planet demo - sliter da overhodet ikke med fps! Og Motogp demoen har jeg prøvd for noen dager siden, var da ikke noe fps problem der heller. Har jeg fått en übermaskin eller er det noe gæli med boxen din? Dr Peedee 6245947[/snapback] Spilte ikke den på min boks. Var hos en kompis som har 42" plasma TV. Var ikke akkurat mye fps frops i Planet Lost men MotoGP var det enkelte steder på banen som ga skikkelig fps drops. Testet også test drive og fin flyt der. Var litt skuffende hvordan det så ut i forhold til screens som så drit bra ut. Endret 5. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 "We've probably only hit about 60 per cent of the Xbox 360's potential," says Keiji Inafune, reclining in a Bruce Campbell shirt up in Capcom's lofty meeting area, overlooking the throng of the E3 showfloor. http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=447977 Ed1t: Manglet en space. 6245217[/snapback] Burde dem si. Testet MotoGP og Lost Planet i går og begge sleit med FPS. 6245248[/snapback] Avanore - nå lurer jeg på hva det er med maskina di snart. Har akkurat spilt Lost Planet demo - sliter da overhodet ikke med fps! Og Motogp demoen har jeg prøvd for noen dager siden, var da ikke noe fps problem der heller. Har jeg fått en übermaskin eller er det noe gæli med boxen din? Dr Peedee 6245947[/snapback] Spilte ikke den på min boks. Var hos en kompis som har 42" plasma TV. Var ikke akkurat mye fps frops i Planet Lost men MotoGP var det enkelte steder på banen som ga skikkelig fps drops. Testet også test drive og fin flyt der. Var litt skuffende hvordan det så ut i forhold til screens som så drit bra ut. 6249416[/snapback] Ok. Jeg kjørte noen runder til med MotoGP demoen i kveld på begge banene for se hva jeg syntes. Men jeg merket ingen problemer. Kjører 720p ut i 60hz fra 360'n. Kan det ha noe å si? Eller kanskje jeg er så opptatt av å holde sykkelen på banen at jeg ikke legge merke til det. Men SKIKKELIGE framdrops - det burde jeg ha merket tror jeg. Test Drive.... Enig at det ikke ser så bra ut som screen shotsene. Men - de er vel polert opp og pussa på litt før de er sendt ut, tenker jeg. Dr Peedee Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Var for lite AA på demoen ihvertfall. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Ok. Jeg kjørte noen runder til med MotoGP demoen i kveld på begge banene for se hva jeg syntes. Men jeg merket ingen problemer. Kjører 720p ut i 60hz fra 360'n. Kan det ha noe å si? Eller kanskje jeg er så opptatt av å holde sykkelen på banen at jeg ikke legge merke til det. Men SKIKKELIGE framdrops - det burde jeg ha merket tror jeg. Test Drive.... Enig at det ikke ser så bra ut som screen shotsene. Men - de er vel polert opp og pussa på litt før de er sendt ut, tenker jeg. Dr Peedee 6249649[/snapback] Spilte det på 60hz på 1300 et eller annet på en 42" plasma. Hvorfor jeg er skråsikker at det er 60hz er at vi testet Hitman demoen først og den funka jo selvfølgelig ikke i 50hz. Hitman demoen ble jeg imponert over. Har testet det hjemme selv på PC og på 360 var den minst like bra. Angående FPS drops på MotoGP så var det enkelte steder som ga litt etter. Nå spilte jeg bare noen runder og husker jo ikke detaljert på kartet hvor det var. Men jeg la merke til FPS drops men sånt er lett å fikse på selvfølgelig. Endret 6. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ok. Jeg kjørte noen runder til med MotoGP demoen i kveld på begge banene for se hva jeg syntes. Men jeg merket ingen problemer. Kjører 720p ut i 60hz fra 360'n. Kan det ha noe å si? Eller kanskje jeg er så opptatt av å holde sykkelen på banen at jeg ikke legge merke til det. Men SKIKKELIGE framdrops - det burde jeg ha merket tror jeg. Test Drive.... Enig at det ikke ser så bra ut som screen shotsene. Men - de er vel polert opp og pussa på litt før de er sendt ut, tenker jeg. Dr Peedee 6249649[/snapback] Spilte det på 60hz på 1300 et eller annet på en 42" plasma. Hvorfor jeg er skråsikker at det er 60hz er at vi testet Hitman demoen først og den funka jo selvfølgelig ikke i 50hz. Hitman demoen ble jeg imponert over. Har testet det hjemme selv på PC og på 360 var den minst like bra. Angående FPS drops på MotoGP så var det enkelte steder som ga litt etter. Nå spilte jeg bare noen runder og husker jo ikke detaljert på kartet hvor det var. Men jeg la merke til FPS drops men sånt er lett å fikse på selvfølgelig. 6255961[/snapback] Ok, du ser det lettere enn meg. Jeg legger ikke merke til det bare kanskje. Men ikke så viktig. Forøvrig er det ikke helt lett å holde kontroll på sykkelen. Veit ikke om det blir noe kjøp. Hadde en tidl. motogp på Xbox1, men kjørte mest andre bilspill alikevel. Angående HitMan - jeg spilte demoen på PC'n min... ikke all verden synes jeg. Fikk ikke så god kontroll liksom, tross tastatur og mus. Pluss - når jeg kjørte opp grafikken til såpass jeg syntes det burde se ut - ikke så glatt lenger. Men derimot på 360 - bedre grafikk og bedre flyt for min del. Pluss - jeg likte å kontrollere han best på 360 faktisk. Enda jeg er PC spiller egentlig. Men jeg er litt usikker. Demo oppdraget var greit nok - men jeg husker fra tidl. Hitman spill at jeg syntes det var veldig vanskelig til tider, samt at jeg da ble lei av å prøve samme sekvens igjen og igjen til jeg fikk det til. Dr Peedee Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Likte faktisk kontrollerne bedre på 360 eg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå