Goliath Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Syntes demoen var bra jeg! Litt vanskelig boss på slutten av første mission men.. Hadde dog kanskje ønsket FPS versjon.. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Demoen var så der synes jeg. Fikk ikke akkurat noe wow følelse av spillet/grafikken. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ut i fra demoen så syns jeg spillet har et godt potensialet. Men de trenger å jobbe litt med kontrollen og gameplayet syns jeg. Men mulig det er en gammel demo, så den er nok et stykke unna det ferdige produktet. Men demoen har ikke fått meg til å skaffe meg spillet, grei underholdning, men ingen må ha spill etter å ha spilt demoen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Syns spillet virket bra eg Skal nokk ha meg dette spillet, men det er nå en stund til det kommer da Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 dette spillet skal jeg hvertfall holde meg laaaaaaangt unna! meget meget kjedelig demo.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Spilt litt Lost Planet demo idag, og synes spillet er helt enormt kult Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Lost Planet var nytt for meg...Kan noen forklare litt om handling osv...? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Er ikke helt sikker selv faktisk. Eneste jeg drev med i demoen var å skyte noen krabber/flyvesen. Men det som var kult var han duden. Han kunne gjøre så mye rart.. Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Link til sted jeg kan laste ned... Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ok, sry trodde det var til Pc, men når det er sagt vurderer jeg faktisk å anskaffe en 360:thumbup: Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg den eneste som syntes grafikken på Lost Planet var heeeeelt rå? Da alle de flyvende vesene kom ut av hulen, fikk jeg nesten frysninger. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg den eneste som syntes grafikken på Lost Planet var heeeeelt rå? Da alle de flyvende vesene kom ut av hulen, fikk jeg nesten frysninger. 6238767[/snapback] Da er vi to Jeg syntest grafikken er av en meget høy klasse, og samtidig var animasjoner og FPS på topp! Slik skal det være! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Men spillet kommer ikke før i 2007 Synes demoen virket veldig ferdig jeg da. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Er sjelden jeg har spilt en demo så mange ganger, så Lost Planet er notert på innkjøpslisten. Skal bli spennende å se hva CapCom klarer å gjøre med spillet. Det kommer nemlig ikke før neste år. Endret 4. juni 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) samtidig var animasjoner og FPS på topp! Slik skal det være! 6239013[/snapback] Hva mener du med FPS? Spillet er jo et TPS.. Endret 4. juni 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Staal Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 samtidig var animasjoner og FPS på topp! Slik skal det være! 6239013[/snapback] Hva mener du med FPS? Spillet er jo et TPS.. 6240221[/snapback] Framerate sikkert. Frames per second... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 ja, stemmer bedre det.. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 ja, stemmer bedre det.. 6240266[/snapback] Jepp, mente selvfølgelig frames per second Men var lat, så det ble FPS.. vet at det er lett å blande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå