inaktiv000 Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Hei, jeg har en Toshiba Satellite 200CDS. Den har fungert fint lenge, og jeg har nylig lagt inn linux på den. Jeg prøvde å suspende den med apm -S, og resumet den. Dette fungerte fint. Da jeg suspendet den en gang til, og prøvde å starte den igjen en stund senere (etter å ha flyttet på den..) ville den ikke starte. Skjermen er svart, på-lyset lyser, og den kommer ikke noe videre. Sendte mail til Toshiba, de foreslo at dette kunne være HD. Noen andre som har hatt et liknende problem, og har noen råd? mvh, Stian Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 8. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2001 Forresten. Noen som vet hva slags ram disse maskinene bruker, og hvor den er lokalisert? Stian Lenke til kommentar
Rent2Kill Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Ville sett på Ram først ja. PÅ de modellene trur jeg minne var unner tastatur. Det er ikke sikkert du trenger og bytte. Det kan være kontaktproblem. Spesielt når PC'en er noen år. Ta ut brikken og sett den inn igjen et parr ganger. Så du får sikkelig kontakt. Da kan det vere du får et bedre resultat. Ville anbefale og starte marskinen fra standard Boot igjen får du prøver pånytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå