kjey Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei. Jeg har nå lest boka "Programmering i PHP" og har forstått det meste av hva som står i boka der, men hvordan kan jeg komme meg videre. Jeg vet liksom ikke hvor jeg skal begynne. Jeg driver å lager noen scripts på dataen, men problemet er at jeg ikke føler jeg har nok kunnskaper til å utnytte PHP til sitt "fulleste". Hva burde jeg gjøre? Takker for svar! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Vet ikke helt hvor mye PHP som dekkes i den boken, men jeg anbefaler at du tar en titt på OOP og design patterns. Se SitePoint -> Advanced PHP Resources og Zend.com -> Applying patterns to PHP. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg vil rett og slett anbefale deg å programmere. Du kan ikke lære å programmere fra en bok - det er noe du lærer selv. Tenk deg til et avansert prosjekt du ikke har peil hvordan du skal fullføre. Start så med det du kan og google og undersøk videre hvordan du skal få til det og det. Eneste jeg kan si er innen programmering er det bare fantasien som setter grenser Lenke til kommentar
kjey Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Heh, takk for nyttige svar! Er stor fan av det du skrev allyse og er veldig enig i din mening. Jeg har faktisk et ganske så stort prosjekt liggende, men har støttet på problemer helt i starten som hindrer meg med å komme videre Prøvde først å løse problemet med Javascript, men fant ut at det ikke fungerer så bra i og med at ikke alle har det slått på. Spurte om noe i Javascript avdelingen, men der vart det dødt gitt Uansett så tror jeg at jeg har funnet noen løsninger nå uten om at jeg har lite erfaring med hvordan jeg lager et så stort program. Altså hvor jeg skal begynne og hva som skal henge sammen med hva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå