osveta Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg har ett hjemme nettverk bestående av 3 maskiner. 2 stasjonære og en bærbar. De har alle trådløse nettverkskort og jeg har ett trådløst nettverks adapter. Jeg er interessert i å kjøpe ett trødløst bredbånds router for å lettere dele internet (vet om isa server, ics osv, men vil ikke bruke dette). Kan jeg da bare kaste det trådløse adapteret og sette opp den trådløse bredbåndsrouteren og alt vil fungere på samme måte som før? Jeg har også adsl ifra telenor, kobler jeg da rj45 ledning ifra adsl modemt og inn i uplink porten på bredbåndsrouteren? På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
mascot Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Med en trådløs bredbåndsruter vil du da kunne koble adsl-modemet inn på WAN-porten, og du er i gang! Enkelt og greit :smile: Lenke til kommentar
datanerd Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei, det skal gå bra det. Du bør gå for Dlink ruteren som er best i test på http://www.dinside.no. Det kan du kjøpe rimelig av meg. Mail meg på [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå