Ar`Kritz Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 - En stor vifte trenger mindre turtall enn en liten for å gjøre den samme jobben -> mindre bråk. - Det viktigste er langt på vei kjøleren, utforming, materialvalg og finish på denne. Vifta skal bare flytte mest mulig luft pr. dB. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) jeg har 7900gt 700mhz voltmoddet 256 ram så i i teorien så er det et gtx extreme kort. alle gt kortene har oc potensiale som overgår det meste.det skal være mulig å sette 2x7900 450/700 550/800 uten problem 6108871[/snapback] Han skal ikke klokke da... Dessuten så kan man være riktig uheldig å få kort som ikke klokker noe særlig, dessuten så må vell begge korta være like mye klokka. Noen andre ting er at vifta på GTX korta er mye bedre. Og det går vell ann å klokke GTX også? 6108991[/snapback] hva jeg har forstått så koster det 2000kr mer. skal du ha 2x1900xt så kjøp mist 600 watt. 8ms god tur med etterslep. noen sier det er forskjellig fra skjerm til skjerm og ms har av og til merkelig nok lite å gjøre med etterslep? da får de forklare dette. fordi jeg har 3ms og har etterslep av og til i bf2, 3dmark05, fear. 5.6 ms sort-hvit Endret 16. mai 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå