kaaasen Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Heisann. Bladde igjennom reklamekatalogen fra Siba som kom i posten i dag, og så at de selger Xbox 360 CORE for 1995,- kroner. Siden nærmeste Siba-butikk er rundt 20 minutter med bil unna gidder jeg ikke å dra opp for å sjekke om de har begynt å selge den ennå. Grunnen til at jeg spør er at det står "Fra 18. mai" på forsiden i en liten rubrikk, men det er jo mange butikker som starter å selge produktene fra den dagen annonsene går ut. Er det noen som vet om Siba har startet å selge Xboxene allerede nå? I såfall, vet dere hvilken versjon det er av den? Bør jeg være forberedt på problemer med den, og i værste fall ødelagte spill hvis jeg kjøper den? Grunnen til at jeg snuser på Xbox 360 er at jeg har mistet tiltroen til PS3, og at Wii ikke kommer før om senere uansett. Fotball VM er nå snart, og VM-spillet frister. edit: La til CORE i tittelen Endret 15. mai 2006 av Complexion Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Det at det er så mye problemer med xboxen er nok kraftig overdrevet. Kjøpte min på launchday og med unntak av småproblemer med strømmen så har jeg ingenting å utsette på min. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har hatt min Xbox360 siden februar og har heller ikke opplevd noen problemer. Ødelagte spill får du vel kun hvis du flytter/velter maskinen mens den er på og har et spill i DVD-skuffen. Jeg tror alle maskinene som selges der det er litt omsetning av Xbox360 er med den nye DVD lesern. Hvis du tar med et bilde og en god beskrivelse så kanskje en av selgerne på Siba kan svare på det. Elkjøp selger premium for 2995kr på sine hjemmesider. Det er heller ikke en dårlig pris siden core kommer uten harddisk/minnekort, Xbox Live headsettet og kun med kompositt kabel (m/scart adapter). Så hvis du har HDTV med komponent inngang er det ikke så mye dyrere å kjøpe premium fra elkjop.no Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) tror dere hvis jeg selger PSP Value packen min m/ 2 spill og 4 filmer og veldig bra beskyttelse ting, kan jeg få en god pris for det da? alt er i god stand ikke noe riper eller noe sånt. EDIT: tror dere jeg får råd til Xbox 360 da? Endret 15. mai 2006 av Dofty Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Vet ikke, men du kan jo lese litt i denne tråden Ingen vil kjøpe min PSP... Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Husk at selv om core koster 2000kr, må du ut med et minnekort, 400 kr ellerno, eller en harddisk på ca 800kr. Da kan du like greit kjøpe premium til 2995 på elkjøp/lefdal Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 jeg ringte EB Games og da kunne jeg bytte inn PSP for 999,- + 2 spill for 400 og da får jeg Xbox 360 CORE for 1195,- er dette rimelig? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg å en kamerat kjøpte hver vår xbox på realease dagen å har ikke natt noen problemer med noen av de. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Husk at selv om core koster 2000kr, må du ut med et minnekort, 400 kr ellerno, eller en harddisk på ca 800kr. Da kan du like greit kjøpe premium til 2995 på elkjøp/lefdal 6109078[/snapback] enig, du bør nok gå for premium når du først skal kjøpe. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Dro innom Siba og hørte. De hadde satt ned prisen, så jeg slo til. Kjøpte forøvrig 1 x minnekort til 299,-, 1 x original håndkontroll til 299,- og 1 x FIFA World Cup 2006 til 549,-. Jeg vet ikke helt om jeg har stor bruk for verken headset, harddisk eller kabel. Om jeg finner ut at jeg får bruk for det får jeg heller bare kjøpe det separat. Uansett, takk for tilbakemeldingene. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 jeg tror jeg også kjøper Xbox 360 core og kjøper et minnekort, hvis jeg har behov for harddisk, så kjøper jeg det Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Vær så snill. Kjøp heller HDD enn minnekort. Koster jo bare 500,- mer og da kan du laste ned mye snacks fra Live. Og hvis en skal kjøpe 360 og en HDD, kan en like godt smelle til på en premium pakke. Halve vitsen er jo trådløs kontroller og en komponent High Definition kabel, ting som kun er med i premium pack. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Vær så snill.Kjøp heller HDD enn minnekort. Koster jo bare 500,- mer og da kan du laste ned mye snacks fra Live. Og hvis en skal kjøpe 360 og en HDD, kan en like godt smelle til på en premium pakke. Halve vitsen er jo trådløs kontroller og en komponent High Definition kabel, ting som kun er med i premium pack. 6111089[/snapback] Helt helt enig med Tor Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 men med komponent High Definition kabel, kan jeg spille på vanlig TV? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 men med komponent High Definition kabel, kan jeg spille på vanlig TV? 6122323[/snapback] Nei da må du ja ein SCART-kabel. Eg anbefaler degå kjøpe MS sin Advanced SCART-kabel som er bedre enn den du får med i pakken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå