Gå til innhold

Har du blitt tatt på fersken ?

Spartan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For et par år siden tenkte jeg at jeg skulle skremme lillebroren min, som antakelig satt og spilte Playstation på rommet mitt, og det gjorde han. Jeg kom hjem fra skolen, listet meg bort til rommet mitt og løp inn. Der satt han, med Playstation-kontrollen i den ene hånda, og tissefanten i den andre. Herlig. :)

Har aldri blitt tatt på fersken selv, siden jeg aldri driver med slikt.

6111559[/snapback]

Hahhaha, hadde kasta ut broren min hadde han gjort noe sånt no! :!:

Moren min kom inn og skulle si noe, Og der lo jeg med snabben i handa og porrfilm på tven :cry:

Jeg har også mista handkleet etter jeg hadde dusja, rett foran henne..

Og engang når jeg skulle på dass så så jeg morra mi naken :cry:

Jeg skreik.

6112409[/snapback]

Huff, føler med deg... : (

Har aldri blitt busta før nei, men muttra klikka vertikalt når jeg hadde 2 (2 HELE;O) pr0n bilder på pc'n, det var hennes btw. Det er det dummeste som jeg kommer på har hendt meg med sånne greier..

Lenke til kommentar

Omfg, mamma busta meg nå akkurat. Er ikke noe jeg finner på pga denne tråden, fy faen så flaut! Var alene hjemme, så plutselig braser hun inn fordi hun trengte penger til bensin. Hun bare kom inn uten å banke på! :mad:

Fikk på meg buksen, men filmen sto fortsatt på. FAEN FAEN FAEN! Bank på da vel :no: Åhh, det var flaut :blush::no:

Lenke til kommentar
Omfg, mamma busta meg nå akkurat. Er ikke noe jeg finner på pga denne tråden, fy faen så flaut! Var alene hjemme, så plutselig braser hun inn fordi hun trengte penger til bensin. Hun bare kom inn uten å banke på! :mad:

Fikk på meg buksen, men filmen sto fortsatt på. FAEN FAEN FAEN! Bank på da vel :no: Åhh, det var flaut :blush:  :no:

6117006[/snapback]

Eid, kalles det.

Lenke til kommentar
. . .

Huff, sånn kan det gå. :p Foreldre er så naive og uforsiktige. Hva sa hun? :wee:

6117030[/snapback]

Det som er så ille. Hun bare latet som ingenting, hun bare kom videre inn mens jeg fikk vekk fullscreen, og filmen, og fortsatte å spørre om disse pengene. Jeg bare latet som jeg ikke hadde noe, får å få henne ut kjapt! Så henne aldri i øya.. FY FAEN! :no: Hadde vært bedre med en morsom kommentar som "å jasså ja", eller noe sånt, dette her var bare helt sykt. Siden nå blir det bare så teit, når jeg skal si noe til henne eller noe sånt.. Huff, skal ikke gå ut av rommet før i morgen kveld...

Og det verste er at jeg aldri tørr spørre mamma om nøkkel til rommet, da hun såklart vil skjønne hvorfor, og dette blir for flaut. :ermm:

Lenke til kommentar

Ikke busta, men så har jeg utrolige gode forutsetninger for ikke å bli det også. Lytt hus, så lav lyd uten phones, og da hører jeg ALT fra gangen og opp, med phones låst dør og full lyd. Dessuten skjer det nesten aldri at noen kommer inn...har dessuten en søppelbøtte med masse bilder av lettkledde damer lett synlig. Senga mi er pent plassert rundt en sving, og masse greier, så der kan jeg ha bilder og alt mulig hengende/liggende, og aldri bli busta.

Er jeg aleine hjemme en helg kan man finne på å bruke pc'n nede, og da bruke TV og digg lydanlegg til pr0n! :w00t:

Lenke til kommentar
Moren min kom inn og skulle si noe, Og der lo jeg med snabben i handa og porrfilm på tven :cry:

Jeg har også mista handkleet etter jeg hadde dusja, rett foran henne..

Og engang når jeg skulle på dass så så jeg morra mi naken :cry:

Jeg skreik.

6112409[/snapback]

Haha, ingen milf nei. :p

6112483[/snapback]

Hun er 32 år, hun er ikke stygg. Med det og se moren sin naken :cry:

Lenke til kommentar
. . .

Huff, sånn kan det gå. :p Foreldre er så naive og uforsiktige. Hva sa hun? :wee:

6117030[/snapback]

Det som er så ille. Hun bare latet som ingenting, hun bare kom videre inn mens jeg fikk vekk fullscreen, og filmen, og fortsatte å spørre om disse pengene. Jeg bare latet som jeg ikke hadde noe, får å få henne ut kjapt! Så henne aldri i øya.. FY FAEN! :no: Hadde vært bedre med en morsom kommentar som "å jasså ja", eller noe sånt, dette her var bare helt sykt. Siden nå blir det bare så teit, når jeg skal si noe til henne eller noe sånt.. Huff, skal ikke gå ut av rommet før i morgen kveld...

Og det verste er at jeg aldri tørr spørre mamma om nøkkel til rommet, da hun såklart vil skjønne hvorfor, og dette blir for flaut. :ermm:

6117093[/snapback]

Tror nok foreldre vet hva barna holder på med, for de har jo vært unge en gang de og... så de prøver nok å overse det så mye som mulig... tror ikke d skal være redd.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Aldri blitt tatt med laksen i hånda. MEN jeg hadde en dame som jeg havra over på rommet hennes når faren hennes busa inn og skulle si det var middag!! Det ble ikke mye øyekontakt med ham under den middagen nei!!

Leeeenge siden! Vi var begge 16 år gamle! (Nå er jeg gammal mann på 31)

Lenke til kommentar

litt innviklet historie men prøver så godt eg kan:

person en blir med person 2 inn i gangen, der også person 2 har en søster som er 16 år gamme, som da blir person 3.

saken er at når person 1 entrer gangen, er det eit speil som rettes direkte pot person 3 sitt soverom, der ho ligger wide open og tar på seg i midtetasjen...

alle personene er 16 år gamle...

eg er ingen av disse personene, men kunne godt tenkt meg å være pers. 1 :p hihi

Lenke til kommentar
Aldri blitt tatt med laksen i hånda. MEN jeg hadde en dame som jeg havra over på rommet hennes når faren hennes busa inn og skulle si det var middag!! Det ble ikke mye øyekontakt med ham under den middagen nei!!

Leeeenge siden! Vi var begge 16 år gamle! (Nå er jeg gammal mann på 31)

6117168[/snapback]

Er 31 selv. Du er ikke gammel ennå :thumbup:

Lenke til kommentar

Har aldri blitt tatt på fersken, ikke som jeg kommer på i hvertfall.. Ikke har jeg noe planer om å bli det heller..

Ser det for meg..

Jeg ligger i senga å ser på "barnetv" med grillpølsa i hånda pga mangel på pølsebod.....*Poff* Så står mutter der.. Tror jeg hadde funnet meg en høy byggning da.. :whistle:

Lenke til kommentar

Tenker denne tråden trenger mine små ord, i form av en liten oversettelse :)

Jeg har aldri blitt busted men en venn/uvenn jeg kjenner har blitt busted kraftig

*her kommer røverhistorien*

Jeg ble så tatt på fersken at det er pinelig å si det, men jeg føler jeg må få det ut av systemet. Sier heller at det er en venn/uvenn som gjorde det, så kan folk le av han og ikke meg, men jeg føler meg litt bedre, og litt mindre flau. Heck, kanskje jeg lyver så hardt at jeg tror det selv

De som gjør det på utrygge plasser fortjener å bli busta. Om du ikke føler deg "sikker" på plassen, så fortjener du å bli busta. Og må du absolutt gjøre det på en usikker plass (DVS du er kåt som en kasse kaniner), så dra frem snoppen, napp i ca 100 km/t, kom, forsvin. Alt i løpet av 30 sek.

Har ikke blitt busta i action, og vil ikke si jeg er busta mens jeg ser på pene damer heller. Jeg er mann, jeg liker det motsatte kjønn, så hva er rart med å se litt på "trenings videoer", "kart over umulige områder" og "potensielle områder"? Naturlig det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...