lunic Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Er ute etter en laptop som jeg kan spille på, multitaske (som msn, itunes internett osv.), og som er grei å drasse med seg til skolen. Har tidligere blitt anbefalt A6Ja, og den virker veldig fin. Bra specs, rett pris (kanskje LITT i dyreste laget), og bra størrelse. Eneste minuset er at hardisken bare er på 4200 rpm... vil jeg legge merke til det? Kommer ikke til å kjøpe før i midten av juni, kommer det en ny en da som er bedre? A6Ja begynner vel å bli litt gammel? Finnes det ellers noen bra modeller der ute til rundt 11-12 tusen? Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Vent til du skal kjøpe før du spør, hvis ikke ender du med sjegget i postkassa. Spør heller igjen i juni Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Eneste kunne vel ha vært Dell i6400 med x1400. men kortet i Asusen er mye bedre... Lenke til kommentar
Yarrow22 Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ja, men er det noen som er oppdatert her som vet om det kommer noen pc'er som kan erstatte A6ja i ytelse og i pris i de nærmeste månedene? og da mener jeg ikke 17" Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Er nok bare å vente å se min venn Lenke til kommentar
lunic Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Men hva med hardisken? Vil jeg merke at den er treig når jeg bruker internett, msn og itunes samtidig, eller er det kun når det gjelder filoverføring og lignende rpmen spiller rolle? Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Men hva med hardisken? Vil jeg merke at den er treig når jeg bruker internett, msn og itunes samtidig, eller er det kun når det gjelder filoverføring og lignende rpmen spiller rolle? 6108767[/snapback] Spør på Asus A6Ja sin samletråd Lenke til kommentar
Yarrow22 Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Men hva med hardisken? Vil jeg merke at den er treig når jeg bruker internett, msn og itunes samtidig, eller er det kun når det gjelder filoverføring og lignende rpmen spiller rolle? 6108767[/snapback] @Edge: vet ikke om jeg gidd å vente, synes du det er værdt det? eller burde jeg kjøpe asusen nå`? (når den kommer inn) @ lunic: du merker nok ikke noe når du surfer. eneste er filoverføring, oppakking,(men ikke alltid), og ladig i spill(men det kommer også an på hvor bra spillet er kodet). men det er ikke bare negativt 4200. mest sannsynelig så avgir det mindre varme og bråker mindre en de med høyere rpm @Torland: samletråder er fine så lenge de ikke blir leksikon på flere hundre innlegg! Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Skal du kjøpe nå, kjøp nå, for hvis du skal vente til "det kommer noe nytt" får du aldri kjøpt deg maskin. Skal du kjøpe i juni så vent å hør hva som er bra i juni, annet er ikke å gjøre. Pr. i dag vil en A6Ja være et meget godt kjøp, hvis den kommer inn snart da Lenke til kommentar
andrstov Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Skal du kjøpe nå, kjøp nå, for hvis du skal vente til "det kommer noe nytt" får du aldri kjøpt deg maskin. Skal du kjøpe i juni så vent å hør hva som er bra i juni, annet er ikke å gjøre. Pr. i dag vil en A6Ja være et meget godt kjøp, hvis den kommer inn snart da 6108924[/snapback] Enig med Edge, har selv sittet på gjerdet og ventet på det neste nye. For å se at noe nytt kommer rett før jeg hiver meg ned. Skal jeg vente enda litt til? Men om du ikke trenger pc'n nå så følg med på diskusjonene her så finner du nok noe nytt i den prisklassen som passer deg bra. Om alt står ved lag så har sikkert noe bedre (og svindyrt) nytt kommet slik at A6Ja er blitt litt billigere. Kos deg på vent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå