Deadringer Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Heisann! Jeg tenkte at det snart var på tide å bytte ut den gamle s700i'en og skaffe meg en ny telefon. Men jeg har blitt så glad i vrisystemet til telefonen jeg har nå, at jeg vil ha dette på min neste også. Og jeg vil ha en Sone-Ericsson telefon, så det er ikke noe poeng å anbefale nokia, samsung eller andre. Jeg har sett litt på W550i og w900i. Selv synes jeg W900i er den av telefonene som se rbest ut og den har bedre kamera slik jeg forstår det. Men den ser veldig dyr ut, uten abonement. Kommer den til å falle mye i pris innen høsten tror dere, eller er det like greit å gå for w550i med en gang? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har en W900i som jeg bruker til daglig. Dette er kanskje den beste mobilen jeg har hatt til nå. Jeg skjønner din skepsisme til pris, men hva med å kjøpe den brukt. Denne går mye billigere på ulike bruktforum om du er interessert i det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har ikke lyst å kjøpe den brukt. Har alltid hatt en skarp skepsissme til å kjøpe ting brukt. Vet aldri helt hvordan den forrige eieren behandlet gjennstanden. Men slik jeg har forstått det, har ikke kameraet linsedeksel. Er ikke dette veldig upraktisk? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 W900 er nok det eneste alternative til dine kriterier. Ang linsedeksel synes jeg som regel dette er unødvendig. Hvordan dette fungerer på S700 vet jeg ikke, men f.eks W800 og K750 er linsedekslene ganske ubrukelige. De beskytter til en viss grad mot støt men er ca like utsatt for støv. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg har w900i i lomma og mht linsedekselet er det faktisk enklere at denne er tatt vekk. Jeg foretrekker å ikke ha linsedeksel siden mobilen estetisk blir finere, ogat jeg ikke unødvendig kommer borti den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Ang. linsedeksel tenkte jeg mer på dette pga riper på linsen og lignende. Jeg synes for så vidt at dette kan være en fordel, men kanskje linsen sitter slik at den er mer eller mindre beskyttet uansett? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Linsa mi holder seg fin selv om jeg har brukt den i 3 måneder nå. Men jeg har kun mobilen i lomma og ikke noe annet som nøkler, mynter og lignende. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Okey, takker. Da skal jeg følge med på prisene til denne telefonen i nærmeste framtid Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Linsa mi holder seg fin selv om jeg har brukt den i 3 måneder nå. Men jeg har kun mobilen i lomma og ikke noe annet som nøkler, mynter og lignende. 6127080[/snapback] Samme her. Klarte uheldigvis å legge telefonen i samme lomme som et sett nøkler. Resultatet var en fæl ripe i displayet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå