Gå til innhold

14 personer i demonstrasjon mot Hamas


Anbefalte innlegg

Når israelerne har gjort at området blomstrer så skal de liksom sparkes ut derfra... Bra logikk, det der.

6130392[/snapback]

Jeg har nå heller ikke sagt at Israelerne skal ut, men de kan gjerne pelle seg ut av de okkuperte områdene sine..

 

Edit: Eller mener du kanskje det er greit at Sverige okkuperer oss, så lenge de bygger noe fint/nyttig der de okkuperer kanskje?

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når israelerne har gjort at området blomstrer så skal de liksom sparkes ut derfra... Bra logikk, det der.

6130392[/snapback]

 

Når jeg fikk forettningen min til å gå bra med at jeg stjal den fra naboen og drepte titalls med arbeidere, så skal han ha den igjen... Bra logikk, det der.

:roll:

 

Målet heldiggjør ikke middelet.

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Når israelerne har gjort at området blomstrer så skal de liksom sparkes ut derfra... Bra logikk, det der.

6130392[/snapback]

 

Når jeg fikk forettningen min til å gå bra med at jeg stjal den fra naboen og drepte titalls med arbeidere, så skal han ha den igjen... Bra logikk, det der.

 

Målet heldiggjør ikke middelet.

 

:roll:

6133122[/snapback]

 

Ja og i tillegg så kom det masse "sosialistiske"/"solidariske" studenter fra Norge og hjalp dem med å få det til å blomstre (kibbutzene). Jeg snakker nå om 70 tallet. Lurer på hva de ungdommene tenker nå?

Lenke til kommentar
Ja og i tillegg så kom det masse "sosialistiske"/"solidariske" studenter fra Norge og hjalp dem med å få det til å blomstre (kibbutzene). Jeg snakker nå om 70 tallet. Lurer på hva de ungdommene tenker nå?

6133731[/snapback]

Du vet, 68-erne er nå en gang ikke det de var.

Er man ikke radikal som ung har man ikke noe hjerte, er man ikke konservativ som gammel har man ikke hjerne

Vel, det skal legges til at pappa tilhørte unge høyre som ung og derfor aldri kan sies å ha vært radikal...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ja og i tillegg så kom det masse "sosialistiske"/"solidariske" studenter fra Norge og hjalp dem med å få det til å blomstre (kibbutzene). Jeg snakker nå om 70 tallet. Lurer på hva de ungdommene tenker nå?

6133731[/snapback]

Du vet, 68-erne er nå en gang ikke det de var.

Er man ikke radikal som ung har man ikke noe hjerte, er man ikke konservativ som gammel har man ikke hjerne

Vel, det skal legges til at pappa tilhørte unge høyre som ung og derfor aldri kan sies å ha vært radikal...

6134524[/snapback]

 

Hva betyr nå det? De gjorde hva feks. du snakker om!? Har du en cv som inneholder annet enn overdrevent bruk av dette forum?

Lenke til kommentar
Hva betyr nå det? De gjorde hva feks. du snakker om!? Har du en cv som inneholder annet enn overdrevent bruk av dette forum?

6134563[/snapback]

Med 193 innlegg så kan jeg ikke sies å være så overdrevent her.

 

Når det kommer til hva 68erne gjør nå i forhold hva de drev med før, så er jo det ganske klart.

De sto jo gjerne mer på barikadene før, mens de nå om dagen gjerne er i diverse lederstillinger.

De blir i hvert fall beskyldt for det siden noen av dem (naturlig nok) har kommet seg opp i byråkrati og næringsliv

Lenke til kommentar
Ja og i tillegg så kom det masse "sosialistiske"/"solidariske" studenter fra Norge og hjalp dem med å få det til å blomstre (kibbutzene). Jeg snakker nå om 70 tallet. Lurer på hva de ungdommene tenker nå?

6133731[/snapback]

Du vet, 68-erne er nå en gang ikke det de var.

Er man ikke radikal som ung har man ikke noe hjerte, er man ikke konservativ som gammel har man ikke hjerne

Vel, det skal legges til at pappa tilhørte unge høyre som ung og derfor aldri kan sies å ha vært radikal...

6134524[/snapback]

 

Unge Høyre var på 70-tallet veldig brune og det er vel radikalt nok i seg selv, ville heller vært med i NKP enn UH på den tiden for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Når israelerne har gjort at området blomstrer så skal de liksom sparkes ut derfra... Bra logikk, det der.

6130392[/snapback]

 

Når jeg fikk forettningen min til å gå bra med at jeg stjal den fra naboen og drepte titalls med arbeidere, så skal han ha den igjen... Bra logikk, det der.

:roll:

 

Målet heldiggjør ikke middelet.

6133122[/snapback]

Nok en gang henger ikke sammenligningen sammen overhodet. Israels opptreden er et direkte resultat av arabisk aggressivitet. Hadde ikke araberne stadig angrepet Israel på ulike måter, så hadde heller ikke Israel vært nødt til å svare med hardt mot hardt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ja og i tillegg så kom det masse "sosialistiske"/"solidariske" studenter fra Norge og hjalp dem med å få det til å blomstre (kibbutzene). Jeg snakker nå om 70 tallet. Lurer på hva de ungdommene tenker nå?

6133731[/snapback]

Du vet, 68-erne er nå en gang ikke det de var.

Er man ikke radikal som ung har man ikke noe hjerte, er man ikke konservativ som gammel har man ikke hjerne

Vel, det skal legges til at pappa tilhørte unge høyre som ung og derfor aldri kan sies å ha vært radikal...

6134524[/snapback]

 

Unge Høyre var på 70-tallet veldig brune og det er vel radikalt nok i seg selv, ville heller vært med i NKP enn UH på den tiden for å si det sånn.

6134908[/snapback]

 

Denne "ideeen" hadde igenting med høyre/venstre å gjøre, det var faktisk ikke et diskusjonsemne. Prøv selv, spør din far og da tror jeg han vil si det samme.

Du og dine liker å konstruere problemstillingen, og når den skal diskuteres så "stikker" dere av til polene. Egentlig vil dere ikke forstå, dere vil bare "sutre" :thumbup:

Lenke til kommentar

 

Denne "ideeen" hadde igenting med høyre/venstre å gjøre, det var faktisk ikke et diskusjonsemne. Prøv selv, spør din far og da tror jeg han vil si det samme.

Du og dine liker å konstruere problemstillingen, og når den skal diskuteres så "stikker" dere av til polene. Egentlig vil dere ikke forstå, dere vil bare "sutre" :thumbup:

6135530[/snapback]

 

Skjønner ikke helt hvordan du kunne skrive det innlegget ut i fra en "observasjon" jeg gjorde anngående en annen bruker sitt innlegg.

 

Og hvem er "du og dine"? Hadde vært interessant å vite hvilken bås du prøver å putte meg i og hvem som er med i denne "gjengen". Ettersom jeg ikke har involvert meg selv i denne diskusjonen så tviler jeg på at du vet så veldig mye om hva jeg mener om saken :)

 

Ellers... :thumbup: for meningsløs trolling, om enn av det mer harmløse slaget.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Skjønner ikke helt hvordan du kunne skrive det innlegget ut i fra en "observasjon" jeg gjorde anngående en annen bruker sitt innlegg.

 

Hehe :) Ikke jeg heller!

Grilling, øl, krokket, mere øl, kverulering på forum, mere øl, tapte i krokket ...å er stillingen 0-3 ..., mere øl, mere kverulering, ......mista tråden :dontgetit: Ok da holder meg til ØL ! :)

 

Akkurat nå ...parcet, vann og legge poteten på puta

 

Edit: Å neida! Du skal ikke sove du nei ...har du glemt at du skal kjøre kona på jobb? ....eee neida! ..sukk...(my head fells like there`s a Frenchman living in it)

3 paracet gulpet ned med glohet kaffe, blir sikkert godt for magen ... :!:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
For å oppdatere deg litt, så var det mens de var på besøk her i Norge klart at Hamas også vil finne en dialog, syns du skal la være å undervurdere den regjeringen og muligheten for at palestinerne tar SINE valg!

Det blir det samme som å si at Frp er et gigantisk nazi-parti som bare vil ha en ren arisk rase her i Norge! Det høres akkurat like dumt ut begge deler for begge delene er ikke sant!

6127448[/snapback]

De kommer til Norge for å få penger, akkurat slik Arafat gjorde i alle år.

Det er bare å si de "riktige" ordene så kommer pengene inn på kontoen.

Lenke til kommentar

Hørte på radio i morges at det ville være relativt høye møter mellom Israel og Palestinske regjeringen i Egypt. For noen uker siden sa Israel at de overhode ikke ville ha noen ting med dem å gjøre. Jeg hørte også noe med at palestinske selvstyremyndigheter fikk tilbake kontrollen over noen tollintekter eller noe slikt.

 

Kansje det hjalp? Kansje Norge greide ved å gå foran, få i gang en dialog der ingen andre turte ta initiativet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...