Gå til innhold

14 personer i demonstrasjon mot Hamas


Anbefalte innlegg

Lomz; hva er galt med MIFF? Jeg støtter heller en fredelig løsning på problemene enn å støtte terroristenes mål om å utslette Israel. Skal denne konflikten løses, må det gå opp for venstresiden at Hamas har ett mål, og det er å utslette den eneste demokratiske nasjonen i området. Skal de komme til enighet, må dette skje gjennom gjensidig samarbeid, men da må jammen Hamas og de andre landende rundt legge ned våpenene også.

6123417[/snapback]

 

Det finnes en mellomting mellom terroristene og MIFF, la oss si det slik.

MIFF, i hvert fall slik det fremgår på hjemmesiden er utrolig partisk, ensidig og andre synonymer for disse.

De fremgår også som rimelig fanatise i sin israelvennlighet.

 

Og jeg må sitere, som jeg alltid siterer i disse diskusjonene:

Å sette likhetstegn mellom antisemittisme og protester mot staten Israels politikk, blir som å kalle det homofobi om noen kritiserer Per Kristian Foss' statsbudsjett
Endret av Lomz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes en mellomting mellom terroristene og MIFF, la oss si det slik.

MIFF, i hvert fall slik det fremgår på hjemmesiden er utrolig partisk, ensidig og andre synonymer for disse.

De fremgår også som rimelig fanatise i sin israelvennlighet.

6124133[/snapback]

Høres ut som SV's motsatte ytterpunkt. SV legger all skylden på Israel, og stiller kun krav til Israel. Avstand fra terrorisme tar de bare aller pliktskyldisk (kan man si det?) i en bisetning.

 

Allikevel er SV stuerent.

 

Uansett, man trenger ikke kjenne folkeretten for å ta avstand fra vold mot uskyldig tredjeperson. Og VG's latterliggjøring var usmakelig, og en indirekte støtte til terrorisme.

Lenke til kommentar
Jeg  synes absolutt ikke synd på denne damen, og når man demonstrerer bør man ha litt peiling på saken man demonstrerer for. Og dette er ikke en hvem som helst tilfeldig demonstrant, det er talsmann for gruppen, og det eneste hun klarer å få ut er faktafeil og kommentarer som bare fører til at hun driter seg mer ut.

6110981[/snapback]

Hvor mye er det påkrevd å kunne om folkeretten for å ta kunne avstand fra mord på uskyldig tredjepart?

6111233[/snapback]

Snakker du om Israel nå....?
Lenke til kommentar
Jeg  synes absolutt ikke synd på denne damen, og når man demonstrerer bør man ha litt peiling på saken man demonstrerer for. Og dette er ikke en hvem som helst tilfeldig demonstrant, det er talsmann for gruppen, og det eneste hun klarer å få ut er faktafeil og kommentarer som bare fører til at hun driter seg mer ut.

6110981[/snapback]

Hvor mye er det påkrevd å kunne om folkeretten for å ta kunne avstand fra mord på uskyldig tredjepart?

6111233[/snapback]

Snakker du om Israel nå....?

6124620[/snapback]

Les tråden så ser du sammenhengen.

Lenke til kommentar
Les tråden så ser du sammenhengen.

6124718[/snapback]

Sammenhengen mellom Israel og "mord på uskyldig tredjepart" eller Hamas og "mord på uskyldig tredjepart"?

 

Tror du har misforstått det jeg skrev...Jeg stiller meg egentlig litt nøytral på den biten. "Man trenger to hender for å klappe" Terrorisme er noe alle forbinder med noe negativt men hvis man bruker litt tid på det så kan terrorisme faktisk rettferdiggjøres til en viss grad.

Lenke til kommentar
satt og kjedet meg en dag og gikk på FrP sine nettsider, der var det en stor artikkel om hvordan folk som ikke kom fra vesten var onde, og defor ikke måtte slippes inn i landet, og hvor syke SVerne er fordi de ville hjelpe dem!

Fant ikke artikkelen nå, men det er fakta faen!

6115338[/snapback]

Ditt ord er ikke akkurat nok for å overbevise meg om at dette er sant

Lenke til kommentar
Det finnes en mellomting mellom terroristene og MIFF, la oss si det slik.

MIFF, i hvert fall slik det fremgår på hjemmesiden er utrolig partisk, ensidig og andre synonymer for disse.

De fremgår også som rimelig fanatise i sin israelvennlighet.

6124133[/snapback]

Høres ut som SV's motsatte ytterpunkt. SV legger all skylden på Israel, og stiller kun krav til Israel. Avstand fra terrorisme tar de bare aller pliktskyldisk (kan man si det?) i en bisetning.

 

Allikevel er SV stuerent.

 

Uansett, man trenger ikke kjenne folkeretten for å ta avstand fra vold mot uskyldig tredjeperson. Og VG's latterliggjøring var usmakelig, og en indirekte støtte til terrorisme.

6124575[/snapback]

SV vil stille krav til Israel, men legger ikke all skylden på Israel! De er helt klart på palestinernes side pga av den vanskelige situasjonen disse palestinerne befinner seg i nå, når de blir angrepet fra Israel sin side, og Vesten beskylder dem alle for å være terrorister bare fordi de stemte ved et valg på Hamas, det er en totalt virkelighetssvikt fra Vesten sin side, vi kan jo ikke spole tilbake å gjøre om valget nå! Men det vi kan få til er at Israel trekker seg ut slik at forholdene kan muligens bli bedre for palestinerne, for slik de er nå så er det ikke Hamas regjeringen som de fleste sier som ødelegger for palestinerne, det er Israel og dems brudd på menneskerettighetene!

Lenke til kommentar
Les tråden så ser du sammenhengen.

6124718[/snapback]

Sammenhengen mellom Israel og "mord på uskyldig tredjepart" eller Hamas og "mord på uskyldig tredjepart"?

 

Tror du har misforstått det jeg skrev...Jeg stiller meg egentlig litt nøytral på den biten. "Man trenger to hender for å klappe" Terrorisme er noe alle forbinder med noe negativt men hvis man bruker litt tid på det så kan terrorisme faktisk rettferdiggjøres til en viss grad.

6124796[/snapback]

Rettferdiggjøre terrorisme? Terrorisme er bare feigt, og går kun ut over uskyldige.

Lenke til kommentar
Det finnes en mellomting mellom terroristene og MIFF, la oss si det slik.

MIFF, i hvert fall slik det fremgår på hjemmesiden er utrolig partisk, ensidig og andre synonymer for disse.

De fremgår også som rimelig fanatise i sin israelvennlighet.

6124133[/snapback]

Høres ut som SV's motsatte ytterpunkt. SV legger all skylden på Israel, og stiller kun krav til Israel. Avstand fra terrorisme tar de bare aller pliktskyldisk (kan man si det?) i en bisetning.

 

Allikevel er SV stuerent.

 

Uansett, man trenger ikke kjenne folkeretten for å ta avstand fra vold mot uskyldig tredjeperson. Og VG's latterliggjøring var usmakelig, og en indirekte støtte til terrorisme.

6124575[/snapback]

Helt enig, skjønner ikke hvorfor de skal legge ut en video om en så liten nyhet, for annet enn å "drite dem ut"...

Lenke til kommentar
Rettferdiggjøre terrorisme? Terrorisme er bare feigt, og går kun ut over uskyldige.

6125536[/snapback]

Blir for dumt hvis jeg må si det samme for tredje gang men det får gå...Terrorisme er dumt ja men Israelsk versjon av terrorisme er ikke noe bedre!

 

[Edit]

Hva er det som gjør at Israel sine handlinger kan rettferdiggjøres og ikke Hamas?

Media omtaler Israelsk angrep som aksjoner mens de omtaler Palestinske angrep som terroraksjoner...Det blir det samme i mine øyner uansett hvordan man vrir og leker med ordene!

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar
Rettferdiggjøre terrorisme? Terrorisme er bare feigt, og går kun ut over uskyldige.

6125536[/snapback]

Blir for dumt hvis jeg må si det samme for tredje gang men det får gå...Terrorisme er dumt ja men Israelsk versjon av terrorisme er ikke noe bedre!

 

[Edit]

Hva er det som gjør at Israel sine handlinger kan rettferdiggjøres og ikke Hamas?

Media omtaler Israelsk angrep som aksjoner mens de omtaler Palestinske angrep som terroraksjoner...Det blir det samme i mine øyner uansett hvordan man vrir og leker med ordene!

6125724[/snapback]

 

Da er det noe galt med øynene dine, om du ikker ser forskjell på å sprenge en buss med skolebarn og å skyte raketter mot palestinsk millits.

Lenke til kommentar
Rettferdiggjøre terrorisme? Terrorisme er bare feigt, og går kun ut over uskyldige.

6125536[/snapback]

Blir for dumt hvis jeg må si det samme for tredje gang men det får gå...Terrorisme er dumt ja men Israelsk versjon av terrorisme er ikke noe bedre!

 

[Edit]

Hva er det som gjør at Israel sine handlinger kan rettferdiggjøres og ikke Hamas?

Media omtaler Israelsk angrep som aksjoner mens de omtaler Palestinske angrep som terroraksjoner...Det blir det samme i mine øyner uansett hvordan man vrir og leker med ordene!

6125724[/snapback]

 

Da er det noe galt med øynene dine, om du ikker ser forskjell på å sprenge en buss med skolebarn og å skyte raketter mot palestinsk millits.

6125807[/snapback]

Nå er det ikke bare palestinsk millits det skytes mot da ;)

Det er fryktelige angrep mot barn og kvinner, + at de bygger en mur som etterhvert vil sperre palestinerne helt inne, minner meg mer og mer som apartheid!

Lenke til kommentar
Rettferdiggjøre terrorisme? Terrorisme er bare feigt, og går kun ut over uskyldige.

6125536[/snapback]

Blir for dumt hvis jeg må si det samme for tredje gang men det får gå...Terrorisme er dumt ja men Israelsk versjon av terrorisme er ikke noe bedre!

 

[Edit]

Hva er det som gjør at Israel sine handlinger kan rettferdiggjøres og ikke Hamas?

Media omtaler Israelsk angrep som aksjoner mens de omtaler Palestinske angrep som terroraksjoner...Det blir det samme i mine øyner uansett hvordan man vrir og leker med ordene!

6125724[/snapback]

 

Da er det noe galt med øynene dine, om du ikker ser forskjell på å sprenge en buss med skolebarn og å skyte raketter mot palestinsk millits.

6125807[/snapback]

nja...Palestinsk millits sier du? mer enn 250 palestinske barn er blitt drept i såkalte aksjoner mot palestinske millits for å bekjempe "terror"

 

Amnesty International har offentliggjort en ny rapport 30. september som viser at mer enn 250 palestinske og 72 israelske barn er blitt drept i Israel og De okkuperte palestinske områdene siden intifadaen startet for nærmere to år siden. Barna er blant de mer enn 1.700 palestinere og 580 israelere, de fleste sivile, som er blitt drept siden 29. september 2000.

 

http://www.amnesty.no/web.nsf/pages/9A5FCC...1256C44003FA94C

 

Tallet på antall døde sivile Israelere er langt mindre! Terrorister vokser ikke på trær! Det er jo en grunn til Palestina reagerer. Problemet er at det er altfor mange som ikke klarer å se saken fra en annen side enn det de får servert fra media og media er mer enn glad for å selge deg en saftig bombe eksplosjon på forsiden.

 

Er du sikker på at det er noe galt med mine øyner...?

Lenke til kommentar
Er palestinere drept av palestinske bomber med i de tallene? Terrorbomber skiller ikke mellom folkeslag vet du. Og at de teller med palestinske barn "drept" av sykdom fordi de onde israelerene ikke gav legebehandlig blir bare for dumt.

6126062[/snapback]

Den var tynn... Endret av euroshopper
Lenke til kommentar
Nå er det ikke bare palestinsk millits det skytes mot da ;)

Det er fryktelige angrep mot barn og kvinner, + at de bygger en mur som etterhvert vil sperre palestinerne helt inne, minner meg mer og mer som apartheid!

6125960[/snapback]

Dette bildet har blitt vist her en del ganger før, men det virker som om venstresiden ignorerer det...

dreper_barn.jpg

Her ser vi tydelig at den palestinske militsen bevisst gjemmer seg bak barn, samtidig som at venstresiden kommer med ramaskrik over at barna da blir drept...

 

Og denne såkalte "muren", 90% av den er ett gjerde, og så lenge Hamas har på dagsorden å jevne Israel med jorden, er det da forståelig at de vil beskytte seg...

 

Denne konflikten er hard, og ingen av sidene er enkle å støtte, men jeg støtter heller den siden som ikke bevisst angriper sivile ved hjelp av terrorisme...

Lenke til kommentar
Er palestinere drept av palestinske bomber med i de tallene? Terrorbomber skiller ikke mellom folkeslag vet du. Og at de teller med palestinske barn "drept" av sykdom fordi de onde israelerene ikke gav legebehandlig blir bare for dumt.

6126062[/snapback]

Den var tynn...

6126117[/snapback]

Tynn? Det er viktig å se forbi bare tallene... jeg kjenner ikke til detaljene bak disse statistikkene, og skal jeg være helt ærlig, bryr jeg meg fint lite om bare statistikk. Men det er likevel viktige spørsmål, viss en palestinsk selvmordsbomber sprenger en buss og dreper 20 israelske og 10 palestinske barn, bør ikke Israel få skylden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...