Gå til innhold

14 personer i demonstrasjon mot Hamas


Anbefalte innlegg

jeg har prøvd å kalle folk som hater muslimer for rasister og da har folk blitt sinte fordi muslimer ikke er en rase menn en religion (tullinger).

Desuten mener jeg at hvis du stemmer frp så stiller du deg bak kapitalisme og en syk invandringspolitikk (etc etc) som kvalifiserer deg til å være stok dum!

6111630[/snapback]

 

Så det er helt OK at jeg kaller deg hjernedød idiot, fordi du støtter den syke ideologien sosialisme? Hva med å akseptere at folk har ulik virkelighetsoppfatning, og heller argumentere uten å stemple folk på den måten du gjør?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har prøvd å kalle folk som hater muslimer for rasister og da har folk blitt sinte fordi muslimer ikke er en rase menn en religion (tullinger).

Desuten mener jeg at hvis du stemmer frp så stiller du deg bak kapitalisme og en syk invandringspolitikk (etc etc) som kvalifiserer deg til å være stok dum!

6111630[/snapback]

 

Så det er helt OK at jeg kaller deg hjernedød idiot, fordi du støtter den syke ideologien sosialisme? Hva med å akseptere at folk har ulik virkelighetsoppfatning, og heller argumentere uten å stemple folk på den måten du gjør?

6111676[/snapback]

Kan ikke akkurat si du aksepterer at folk har ulig virkelighetsoppfatning når du går ut og sier 'den syke ideologien sosialisme' :roll:

Lenke til kommentar
jeg har prøvd å kalle folk som hater muslimer for rasister og da har folk blitt sinte fordi muslimer ikke er en rase menn en religion (tullinger).

Desuten mener jeg at hvis du stemmer frp så stiller du deg bak kapitalisme og en syk invandringspolitikk (etc etc) som kvalifiserer deg til å være stok dum!

6111630[/snapback]

 

Så det er helt OK at jeg kaller deg hjernedød idiot, fordi du støtter den syke ideologien sosialisme? Hva med å akseptere at folk har ulik virkelighetsoppfatning, og heller argumentere uten å stemple folk på den måten du gjør?

6111676[/snapback]

Vel når det gjelde liv og død (se flyktningspolitikken) hvor de ikke vil ta imot folk som ikke er fra vesten såer ikke det sånn at man kan se det fra den vinkelen at folk som ikke kommer fra vesten kommer fra en kultur hvor vold er vanlig, for det er rett og slett feil!

 

EDIT: må gå og legge meg, men jeg kommer tilbake i morra! *se morskt på FrPerne*

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar
Kan ikke akkurat si du aksepterer at folk har ulig virkelighetsoppfatning når du går ut og sier 'den syke ideologien sosialisme'  :roll:

6111726[/snapback]

Det var et eksempel på usaklighet.. hallo.

6111760[/snapback]

Ikke heng deg opp i at han missforstod posten din...

Lenke til kommentar
Vel når det gjelde liv og død (se flyktningspolitikken) hvor de ikke vil ta imot folk som ikke er fra vesten såer ikke det sånn at man kan se det fra den vinkelen at folk som ikke kommer fra vesten kommer fra en kultur hvor vold er vanlig, for det er rett og slett feil!

6111752[/snapback]

FrP mener at man bør hjelpe folk nær hjemlandet sitt, fremfor å ta dem hit. Da kan vi hjelpe 100 ganger så mange. Jeg foreslår at du gjør om signaturen din til noe som ikke sier noe feilaktig om en spesifikk gruppe. Eventuelt kan jeg rapportere den.

Lenke til kommentar
Killeg: fornøyd?

Og nå går jeg og legger meg!

6111819[/snapback]

Egentlig ikke. Du sier fortsatt FrP'ere, og stempler dermed alle FrP'ere som dumme. Det er ikke korrekt, da det finnes FrP'ere som er meget intelligente. At du bare er 14 år kan kanskje unnskylde litt, da det jo kan være litt ungdommelig uvitenhet som spiller inn her.

 

Forresten, hvis du skal stemple andre som dumme, så kan det være en fordel å skrive ihvertfall noenlunde sammenhengene og korrekte setninger. Bare et tips.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar
Vel når det gjelde liv og død (se flyktningspolitikken) hvor de ikke vil ta imot folk som ikke er fra vesten såer ikke det sånn at man kan se det fra den vinkelen at folk som ikke kommer fra vesten kommer fra en kultur hvor vold er vanlig, for det er rett og slett feil!

 

6111752[/snapback]

 

FRP er nå ikke for å redusere antall flyktninger Norge skal ta imot(om de da ikke har endret syn på siste landsmøte), hvor har du det fra?

Lenke til kommentar

Disse diskusjonene har vi hatt før (mange ganger) og hører uansett ikke hjemme i denne tråden.

 

Tilbake til topic:

Anne-Liv Gamlem (hun som var talsperson på demoen) er med i noe som heter FOMI (Forum Mot Islamisering) som bla. har uttalt følgende:

 

"Muslimer har INGEN rettigheter noe sted til noe tidspunkt, bortsett fra retten til å bli EX-muslimer, enten OVER eller UNDER seks fot jord. Kampen mot Islam er stedløs, og den har vært tidløs i ca 1500 år"

 

Hun har (er?) også vært nestleder i Kristent Samlingsparti. Begge disse grupperingene har kontakter med NIS (Norsk Israelsenter) og Demokratene.

Ville bare opplyse om hvem disse menneskene er. De er ikke "normale" borgere som har fått nok, de er gamle travere i det fremmedfiendtlige miljøet her i Norge.

Lenke til kommentar
Disse diskusjonene har vi hatt før (mange ganger) og hører uansett ikke hjemme i denne tråden.

 

Tilbake til topic:

Anne-Liv Gamlem (hun som var talsperson på demoen) er med i noe som heter FOMI (Forum Mot Islamisering) som bla. har uttalt følgende:

 

"Muslimer har INGEN rettigheter noe sted til noe tidspunkt, bortsett fra retten til å bli EX-muslimer, enten OVER eller UNDER seks fot jord. Kampen mot Islam er stedløs, og den har vært tidløs i ca 1500 år"

 

Hun har (er?) også vært nestleder i Kristent Samlingsparti. Begge disse grupperingene har kontakter med NIS (Norsk Israelsenter) og Demokratene.

Ville bare opplyse om hvem disse menneskene er. De er ikke "normale" borgere som har fått nok, de er gamle travere i det fremmedfiendtlige miljøet her i Norge.

6113193[/snapback]

Jeg skjønne ikke helt hvem det er meningen vi skal generalisere over på bakgrunn av dette løse sitatet. Er det bare FOMI, eller er det også Kristent Samlingsparti, NIS og Demokratene?

Lenke til kommentar
Vel når det gjelde liv og død (se flyktningspolitikken) hvor de ikke vil ta imot folk som ikke er fra vesten såer ikke det sånn at man kan se det fra den vinkelen at folk som ikke kommer fra vesten kommer fra en kultur hvor vold er vanlig, for det er rett og slett feil!

 

6111752[/snapback]

 

FRP er nå ikke for å redusere antall flyktninger Norge skal ta imot(om de da ikke har endret syn på siste landsmøte), hvor har du det fra?

6113179[/snapback]

satt og kjedet meg en dag og gikk på FrP sine nettsider, der var det en stor artikkel om hvordan folk som ikke kom fra vesten var onde, og defor ikke måtte slippes inn i landet, og hvor syke SVerne er fordi de ville hjelpe dem!

Fant ikke artikkelen nå, men det er fakta faen!

 

PS: som moderatoren som stenge OLKFH etter 3 poster med OT grunnet en spam-orgie syns jeg du kunne ha tatt dette over PM.

 

PS.PS: fornøyd, killeg?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Vel når det gjelde liv og død (se flyktningspolitikken) hvor de ikke vil ta imot folk som ikke er fra vesten såer ikke det sånn at man kan se det fra den vinkelen at folk som ikke kommer fra vesten kommer fra en kultur hvor vold er vanlig, for det er rett og slett feil!

 

6111752[/snapback]

 

FRP er nå ikke for å redusere antall flyktninger Norge skal ta imot(om de da ikke har endret syn på siste landsmøte), hvor har du det fra?

6113179[/snapback]

satt og kjedet meg en dag og gikk på FrP sine nettsider, der var det en stor artikkel om hvordan folk som ikke kom fra vesten var onde, og defor ikke måtte slippes inn i landet, og hvor syke SVerne er fordi de ville hjelpe dem!

Fant ikke artikkelen nå, men det er fakta faen!

 

PS: som moderatoren som stenge OLKFH etter 3 poster med OT grunnet en spam-orgie syns jeg du kunne ha tatt dette over PM.

 

PS.PS: fornøyd, killeg?

6115338[/snapback]

 

Edit: Sorry Goliatmo, misoppfattet hva du mente med det du skrev. Forøvrig så er du ikke så enkel å forstå. :)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Disse diskusjonene har vi hatt før (mange ganger) og hører uansett ikke hjemme i denne tråden.

 

Tilbake til topic:

Anne-Liv Gamlem (hun som var talsperson på demoen) er med i noe som heter FOMI (Forum Mot Islamisering) som bla. har uttalt følgende:

 

"Muslimer har INGEN rettigheter noe sted til noe tidspunkt, bortsett fra retten til å bli EX-muslimer, enten OVER eller UNDER seks fot jord. Kampen mot Islam er stedløs, og den har vært tidløs i ca 1500 år"

 

Hun har (er?) også vært nestleder i Kristent Samlingsparti. Begge disse grupperingene har kontakter med NIS (Norsk Israelsenter) og Demokratene.

Ville bare opplyse om hvem disse menneskene er. De er ikke "normale" borgere som har fått nok, de er gamle travere i det fremmedfiendtlige miljøet her i Norge.

6113193[/snapback]

 

Interessant person, merkelig at hun ikke klarte å svare bedre på journalistens spørsmål

Lenke til kommentar
Hva mener sjorrnalizten med "folkeretten"? Retten til å sprenge uskyldige i lufta?

6117591[/snapback]

 

Mulig at JOURNALISTEN mente folkeretten, jeg satser på det faktisk.

Og sannsynligvis ikke retten til å sprenge folk i luften, sist jeg sjekket var ikke det en del av folkeretten, mulig det er et nytt tillegg, men i såfall tror jeg det bare er medlemmer av MIFF som vet om det (Jeg tar her bare en sjangs på at du er medlem av MIFF, deler av argumentasjonen din kan tyde på det, men hvis du ikke er det så får du ha meg unnskyldt)

Lenke til kommentar

Lomz; hva er galt med MIFF? Jeg støtter heller en fredelig løsning på problemene enn å støtte terroristenes mål om å utslette Israel. Skal denne konflikten løses, må det gå opp for venstresiden at Hamas har ett mål, og det er å utslette den eneste demokratiske nasjonen i området. Skal de komme til enighet, må dette skje gjennom gjensidig samarbeid, men da må jammen Hamas og de andre landende rundt legge ned våpenene også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...