Gå til innhold

14 personer i demonstrasjon mot Hamas


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud for en usaklig artikkel, Her var det om å gjøre drite ut motstanderne av Hamas. VG fornekter seg ikke. :thumbdown:

 

Man trenger da for f..n ikke kjenne til folkeretten for å mene at Hamas terroraksjoner bare fører med seg problemer. :mad:

 

Edit: Det er forresten tragisk hvordan enkelte spiser journalistens budskap fullstendig opp. "Haha skal vi le av disse stakkars motstanderne av å sprenge uskyldige! Så dumme dem er. Kan ikke folkeretten en gang. Hehe, og allikevel er de motstandere av Hamas og terrorisme. Stakkars duster..."

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
Jeg synes dette representerer en døende blå-øyd gruppe mennesker som skal ha sin sak gjennom, og som taler varmt og demokrati kun dersom det tjener det de tror på.

Synspunker ?  Latterutbrudd ?

6107667[/snapback]

 

Kanskje de fleste som misliker Hamas har funnet ut at det finnes bedre måter å protestere på enn å stå og rope tåpelige slagord ut i luften. Det er mer venstresidens taktikk...

Lenke til kommentar

Nå var det strengt tatt ikke bare de juridiske omstendighetene personen som ble intervjuet ikke hadde satt seg inn i, resten av hennes fremstilling bar tydelig preg av direkte feil, eksempelvis at Israel i dag skulle være mindre enn hva FNs delingsforslag tilsa; simply not true.

Lenke til kommentar

Uavhengig av hvor man står i Israel/Palestina-konflikten, så tror jeg de fleste kan erkjenne at videoen spesielt, var en ganske usmakelig uthenging fra VGs side. Jeg tror folk ender opp slik foran kamera titt og ofte, men det er tradisjonelt ikke noe man publiserer av respekt for den det gjelder. Overalt finner man nok mennesker i demonstrasjoner som ikke har satt seg helt inn i sakene sine, men de får sjelden slik publisitet, rett og slett fordi man vanligvis tar litt mer hensyn til intervjuobjektet enn VG i dette tilfellet.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Jeg synes absolutt ikke synd på denne damen, og når man demonstrerer bør man ha litt peiling på saken man demonstrerer for. Og dette er ikke en hvem som helst tilfeldig demonstrant, det er talsmann for gruppen, og det eneste hun klarer å få ut er faktafeil og kommentarer som bare fører til at hun driter seg mer ut.

Lenke til kommentar
Jeg  synes absolutt ikke synd på denne damen, og når man demonstrerer bør man ha litt peiling på saken man demonstrerer for. Og dette er ikke en hvem som helst tilfeldig demonstrant, det er talsmann for gruppen, og det eneste hun klarer å få ut er faktafeil og kommentarer som bare fører til at hun driter seg mer ut.

6110981[/snapback]

 

Står jo "Anne-Liv Gamlem ble utnevnt til talsperson for gruppen..", så det virker som om hun ble "utnevnt" på stedet, sikkert ikke helt frivillig. :p

 

Har ikke sett på den videoen, men som du sier kan det være greit å ha litt peiling på det man demonstrerer for/mot..

Lenke til kommentar
Jeg  synes absolutt ikke synd på denne damen, og når man demonstrerer bør man ha litt peiling på saken man demonstrerer for. Og dette er ikke en hvem som helst tilfeldig demonstrant, det er talsmann for gruppen, og det eneste hun klarer å få ut er faktafeil og kommentarer som bare fører til at hun driter seg mer ut.

6110981[/snapback]

Hvor mye er det påkrevd å kunne om folkeretten for å ta kunne avstand fra mord på uskyldig tredjepart?

Lenke til kommentar

jeg har prøvd å kalle folk som hater muslimer for rasister og da har folk blitt sinte fordi muslimer ikke er en rase menn en religion (tullinger).

Desuten mener jeg at hvis du stemmer frp så stiller du deg bak kapitalisme og en syk invandringspolitikk (etc etc) som kvalifiserer deg til å være stok dum!

 

EDIT: det var en slep edit!

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar
jeg har prøvd å kalle folk som hater muslimer for rasister og da har folk blitt sinte fordi muslimer ikke er en rase menn en religion (tullinger).

Desuten mener jeg at hvis du stemmer frp så stiller du deg bak kapitalisme og en syk invandringspolitikk (etc etc) som kvalifiserer deg til å være stok dum!

 

EDIT: det var en slep edit!

6111630[/snapback]

Er SV'er men dette blir dumt, det du nå gjør det er å blokkere for alle andres syn enn dit eget, er enig i at innvandringspolitikken til Frp er forferdelig, men det er MIN mening, men å kalle andre dumme fordi at de har en annen mening er vel egentlig dumt det også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...