Gå til innhold

Nytt HK til klokking av Opty 146?

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter et HK som er stabilt og gir meg muligheter til å klokke Optyen min til minst de høydene de er på i dag (2.8GHz). Jeg bruker maskina som spillemaskin i tillegg til at jeg klokker den, derfor må jeg kunne stole på at maskina er stabil når jeg trenger det :)

Nå har jeg et MSI K8N Neo2 Platinum som er dønn stabilt, men jeg er nå ute etter et HK som har PCI-e i forhold til skjermkortoppgradering.

Kortene jeg har snust litt på er:

EPoX EP-9NPA+ Ultra

DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D

MSI K8N Neo4 Platinum

MSI kortet har fått gode kritikker hva gjelder overklokking, og jeg er fornøyd med MSI så langt. Men jeg har også mulighet til å punge ut mer penger om det skulle være nødvendig, dog ser jeg ikke poenget siden jeg ikke er ute etter SLI eller noe mer fancy greier.

Noen som har no råd eller tips?

Endret av Lactobacillus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste om Pixmania nå. Synd, men greit nok. Da har jeg bare to kort å velge mellom :)

EPoX kortet ser litt interessant ut, men DFI er jo et sikkert valg. Heller litt mot DFI egentlig, men hvordan er chipsetkjøleren i forhold til en zalmankjøler på skjermkortet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bump lissom :p

Nå hadde jeg egentlig bestilt DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D, men Netshop får det ikke inn før 02.06.06 (ubrekreftet). Derfor lurer jeg på om det er no nevneverdig stor forskjell på nF4 Ultra og SLI? Netshop selger nemlig DFI Lanparty UT nF4 SLI-D som er det samme kortet etter det jeg kan se.

En hundrelapp mer er til å leve med når jeg ikke får noen fraktutgifter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...