Gå til innhold

Rensing av kjøleribbe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du kan sikkert levere den inn til en databutikk eller noe slikt, bare styr unna elkjøp og lignende.

Avtal pris etc på forhånd, så slipper du overraskelser. Hvor bor du? Kan hende at noen her inne kan hjelpe deg.

6107467[/snapback]

Hvorfor styre unna Elkjøp? Jeg jobber der selv i PC-klinikken faktisk. Hvis det er unormalt mye støv i maskinen, er det mulig å ta det på garanti. Evt ville jeg kjøpt litt luft-på-boks og prøvd å blåse ut støvet. Det å begynne å skru er veldig dumt, SPESIELT hvis du ikke helt vet hva du gjør. Levere det inn til et autorisert verksted hadde vært en god løsning hvis ikke.

Lenke til kommentar

Ikke meningen å fornærme noen, men det er konstatert fra flere hold at det er mye varierende kvalitet på kunnskapen til de som jobber på Elkjøp. Det er derfor jeg mener at man, i gjennomsnitt, vil støte på en med mer kunnskaper om man går til en bedrift som kun jobber med data.

Jeg er helt og holdent enig at man kan gjøre en del skade om man har null peiling og begynner å oppføre seg bajas med hw, men man må lære en eller annen gang. Dog er det fordelaktig å ha en "læremester" når man begynner. Det hadde jeg, og det har jeg også vært ved senere anledninger.

-Tore

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...