Crashy Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hey jeg lurte på om det er lurt og bli med i Darkbrotherhood Lenke til kommentar
brd Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Det spørs om du vil vere snill eller ondt. Men eg vil anbefale på det sterkeste å Joine Dark Brotherhood Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 De beste oppdragene er der (etter min mening), så helt klart join Får noen fete belønninger hvis du klarer oppdragene knirkefritt Feks den beste hesten i hele spillet, "Shadowmere" Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Vel, spillet blir jo kortere om du ikke joiner. Personlig var jeg opptatt av å være "snill" i begynnelsen av spillet, men etter å ha endelig blitt med i DB, så angret jeg ikke. Pluss at du får mye bra stæsj. Endret 15. mai 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
Crashy Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Ok, Da får jeg vel joine da Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ok, Da får jeg vel joine da 6107687[/snapback] ja, men på slutten får du enda en fordel...*gulrot til deg* Lenke til kommentar
96akrvi Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Det spørs om du vil vere snill eller ondt. Men eg vil anbefale på det sterkeste å Joine Dark Brotherhood 6107388[/snapback] Den gamle fyren i Bruma, men vet ikke hvordan en kan gjøre det "knirkefritt".Vet noen hvordan en kan få oksehodet til å falle ned på gubben? Prøvd nesten alt. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Prøv det resterende da dersom du har prøvd nesten alt! Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Den gamle fyren i Bruma, men vet ikke hvordan en kan gjøre det "knirkefritt".Vet noen hvordan en kan få oksehodet til å falle ned på gubben? Prøvd nesten alt. Du må snakke med noen i DB, så får du vite at du må snike inn i et rom (med skyvedør) over hvilestolen hans på et bestemt tidspunkt. Når han setter seg, er det bare å "bruke" knutene som holder oksehodet på plass. Lenke til kommentar
Yugo Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Den gamle fyren i Bruma, men vet ikke hvordan en kan gjøre det "knirkefritt".Vet noen hvordan en kan få oksehodet til å falle ned på gubben? Prøvd nesten alt. Du må snakke med noen i DB, så får du vite at du må snike inn i et rom (med skyvedør) over hvilestolen hans på et bestemt tidspunkt. Når han setter seg, er det bare å "bruke" knutene som holder oksehodet på plass. 6131210[/snapback] skyvedøren er inne på tjenerens rom hvis du lurer... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Prøv det resterende da dersom du har prøvd nesten alt! 6130071[/snapback] eller bare gå fram me sverd å slå ned stakkern:P jeg fikk minimalt meb bonuser i DB...har ikke peiling hva bonusene er helelr så det man ikke vet tar man ikke skade av..hehe Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Prøv det resterende da dersom du har prøvd nesten alt! 6130071[/snapback] eller bare gå fram me sverd å slå ned stakkern:P jeg fikk minimalt meb bonuser i DB...har ikke peiling hva bonusene er helelr så det man ikke vet tar man ikke skade av..hehe 6197270[/snapback] Da har du gått glipp av det meste da! De oppdraga er knapt nok verdt å gjøre uten bonuser Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg har fullført dark brotherhood, og er fortsatt ganske snill. Alle liker karakteren min, og jeg tror det er fordi jeg er en vampyr.... Iallfall vanskelig å bli bedre i speechcraft når alle jeg møter liker meg så godt at jeg ikke får bruke den skillen mot dem. Lenke til kommentar
iMAD Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 DB er desidert råeste Guild på spillet! Shadow hide you! Lenke til kommentar
exs Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Shadow hide you! 6199893[/snapback] nå tenker du på tyvenes gilde Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Guild = laug på norsk. Bare for å ha sagt det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Guild = laug på norsk. Bare for å ha sagt det. 6200372[/snapback] Ta og spill de "snille guildsene før du joiner DB og TG, da får du med deg alle questene der osv uten at noen av questene fra TG eller DB ødelegger og får deg kastet ut fra de "snille". Dark Brotherhood er absolutt en av høydepunktene til spillet! Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg lover deg, join dem. Konge quests, du venner deg til å være slem Lenke til kommentar
olekristian2005 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 drit kul guold..så får man tilbud om å bli vampire,etter non quests.....har ikke testa d ut enda da...liker meg mest i sola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå