tore- Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg er på utskikk etter et kabinett som tar minst 6 harddisker, med god plass til å ekspandere. Har lett litt rundt, men finner bare mange med 5.1/4 plasser, og styre med brackets er bare en unødvendig utgift og pes. Takk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg ville egentlig gått for et CM STacker hvis jeg var deg da, for da kan du montere alle diskene i O-ringer å eliminere masse støy. Men hvis du er ute etter et kabnett med nok 3.5" plasser så kan du jo gå for et Chieftec midi eller maxi, er plass til 6 disker i det. Det er 2 moduler med plass til 3 disker i hver, og det er plass til en til modul. (får foresten en sånn modul til overs når jeg blir ferdig med prosjektet mitt, ta kontakt over PM hvis du er intresert ) Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Silverstone sine temjin modeller har også plenty av plass... Jeg har TJ06, og har plass til en drøss av harddisker Lenke til kommentar
tore- Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg valgte denne: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=YY0221BB&mcat=c427 Ellers takk for tips:) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Li-Lan sin versjon av det kabinettet er større. Snerkker'n har en worklog på mulighetene til kabinettet, ta en titt så ser du hva du får plass til;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå