hamort Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Har kun hatt nokia før jeg kjøpte v3i. Menyene er for meg bedre enn nokia sine. itap er litt uvant men det kommer seg. Jeg liker telefonen godt, MEN den har nå vært på verksted 2 ganger pga suse/buzzing lyd som er sykt irriterende. Serviceverkstedet svarer at denne suselyden skal være der og kommer fra tastaturlyset. Hadde jeg vist om dette før jeg kjøpte telefonen så hadde jeg aldri kjøpt den, ellers så funker den ok. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Har kjøpt V3i nå. Er kjempegodt fornøyd så langt. :!: Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Konkurrenter til denne mobilen er k750i/w800i og prismessig ligger den noe under og er dermed et god kjøp. Både bruktpriser på qxl og nypris er mye mobil for pengene. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 k750 og w800 ligger langt bak utseendemessig. V3i er en desigtelefon for en billig penge. Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) en kompis av meg har V3 og jeg syns faktisk den er veldig stor! selv om den er flat så er den veldig stor! og jeg personelig syns FAKTISK ikke den er så fin! og på K750 og W800 får du myyyye mer for pengene syns nå jeg! og personelig syns jeg nesten K750 er finere enn V3, liker ikke orange fargen på W800!! men W810i i Hvit er dødla nice! er jo mye dyrere da men syns du får fremdeles mye mer for pengene! og ettr min mening ligger motorola langt ettr designet der! langt etter!! syns ikke så mye om de jeg! så det var det jeg ville si! hehe' Edit: skrive feil(kan fremdeles være mye feil) hehe Endret 29. mai 2006 av Pernilsen Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 V3i har en utrolig bra byggekvalitet i forhold til plastfølelsen man får med en SE-mobil. Det samme gjelder Nokia sine telefoner. De presser alt mulig slags teknologi og nedprioriterer resten. Et godt eksempel er Nokia 6280 som har problemet med slark. For dårlig! Men det er vel sånn det blir. Enten satser man på design eller så prioriteres teknologi. Synes ikke V3i er spesielt stor heller. Den er jo utrolig tynn og passer bra i trange jeans som mange går i idag. Har 1,23 mp kamera som holder i massevis hvis noe skulle dukke opp. De fleste ringer og skriver sms med telefonen. Da trenger man ikke Wi-fi, 3G og alt det der. Synes det er gøy å ha en telefon som skiller seg ut og har fint design. Men, men.. det er smak og behag. Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 V3i har en utrolig bra byggekvalitet i forhold til plastfølelsen man får med en SE-mobil. Det samme gjelder Nokia sine telefoner. De presser alt mulig slags teknologi og nedprioriterer resten. Et godt eksempel er Nokia 6280 som har problemet med slark. For dårlig! Men det er vel sånn det blir. Enten satser man på design eller så prioriteres teknologi. Synes ikke V3i er spesielt stor heller. Den er jo utrolig tynn og passer bra i trange jeans som mange går i idag. Har 1,23 mp kamera som holder i massevis hvis noe skulle dukke opp. De fleste ringer og skriver sms med telefonen. Da trenger man ikke Wi-fi, 3G og alt det der. Synes det er gøy å ha en telefon som skiller seg ut og har fint design. Men, men.. det er smak og behag. 6203419[/snapback] ja der sa du det!! det er smak og behag! og jeg kjenner mange som har k750 og w800 og syns ikke jeg får så veldig plast følelse av de! men som sakt de nye nokianne er helt tragiske på kvalitet! ellr som sakt halvparten er bra og den andre halvparten er helt motsatt! deet er ikke bra! og jeg syns faktisk ja V3 har ganske stort areal men ikke stor volum pga tykkelsen! og jeg syns ikke bildan blir så veldig bra hellr! men men smak og behag!! hehe og slutt på diskusjon av det(fra meg ivertfall) Lenke til kommentar
hamort Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 JAMESKI. suser din v3i når tastaturet lyser? Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Nei mitt tastatur suser ikke. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Kommer jo litt ann på behov, men V3x koster 600-700 kr mer en V3i, og ble kåret til beste 3gsm mobil på GSM association i barcelona i år. Men faktum er at V3x er blitt litt stor. 9,9 x 5,3 x 1,98, er mer enn man tenker. Gamle Samsung E700 har 9 x 4,5 x 2,3. BenQ-Simens sin EF81 9,4 x 5,1 x 1,59. Endret 30. mai 2006 av dub Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hva en titt på Amobil.no sin test av V3i? Personlig, ville jeg ventet på Qtek 8500. Jeg skal ihvertfall skaffe meg den ettersom den virker ekstremt lovende, og i min mening, mye bedre, men riktignok annerledes en V3i, ettersom den har WM5 blandt annet, og etter min mening, et mye kulere design Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå