SirJames Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei Vurderer å kjøpe V3i nå. Ser man kan få den for rundt 2300 kr uten abb. Herlig design! 1,3 mp kamera burde holde. Og 3G er ikke viktig for meg. Noen med synspunkter om denne? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Man betaler altfor mye for designen på Razr v3i. Teknisk sett så er en døll med kjedelige (men funskjonelle) menyer og en horribel skjerm.. Hadde heller snuset på BenQ-Siemens EF81 =subjektiv mening= Endret 15. mai 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
akamond Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Motorola V3x da. Den får du for 3000 kr hos Elkøp. Noen som har erfaringer med denne mobilen? Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Var på en mobilbutikk og så på både V3i og V3x. V3X er en klump i forhold til V3i som er en mye mer stilren telefon. Hvis ikke 3G er kanonviktig er V3i helt klart å foretrekke. Lenke til kommentar
akamond Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Er det ingen andre forskjeller på v3i og v3x enn 3g? Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Jo, V3x har 2 mp kamera mens V3i har 1,3 mp. Det er sikkert noe mer også. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 V3x er større og ikke av samme materialkvalitet som V3i. Goliath: Hvis du synes skjermen på V3i er horribel, så er jeg spent å vite hvilke skjermer som er 1) Akseptable og 2)Gode Regner med du uttaler deg om innerskjermen... Lenke til kommentar
Siljemaria Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg personlig ville ikke anbefalt deg v3i. Kommer ikke unna at det er en vanvittig pen telefon, men den skuffet meg stort. Kjøpte den selv for rundt en måned siden, men menysystemet er helt horribelt dårlig, og om du skriver mye meldinger blir du nok også skuffet grunnet motorolas itap (deres verson av t9). Jeg solgte den igjen etter kun 4 dager, og etter min mening er stort sett designet det eneste man betaler for når det kommer til denne telefonen. Du får bedre og mer brukervennlige telefoner i denne prisklassen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 altså, som jeg påpeker: er designet så sinnsyk tiltrekkende, se på BenQ-Siemens EF81. I bare er denne helt lekker men den er mye bedre teknisk sett enn V3i Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 At EF81 sikkert er et bedre valg enn V3i er jeg enig i, men forsatt sterkt uenig i at V3i har en dårlig skjerm. Motorola (og sharp) er kjent for å ha de beste skjermene på markedet. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Og så er det jo to forskjellige priser på V3i og EF81. Synes ikke EF81 er noe lekrere enn V3i. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg personlig ville ikke anbefalt deg v3i. Kommer ikke unna at det er en vanvittig pen telefon, men den skuffet meg stort. Kjøpte den selv for rundt en måned siden, men menysystemet er helt horribelt dårlig, og om du skriver mye meldinger blir du nok også skuffet grunnet motorolas itap (deres verson av t9). Jeg solgte den igjen etter kun 4 dager, og etter min mening er stort sett designet det eneste man betaler for når det kommer til denne telefonen. Du får bedre og mer brukervennlige telefoner i denne prisklassen. 6113181[/snapback] Hvordan fungerer itap i forhold til T9 ? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Er det ingen andre forskjeller på v3i og v3x enn 3g? 6110237[/snapback] Det er veldig mange forskjeller på V3i og V3i! V3x har bedre kamera, 3g, bedre batterikapasitet, A2DP, GoForce 5600 grafikkbrikke, mye bedre ytelse, bedre skjerm, bedre og større utvendig høyttaler ++ Tastaturet til V3x må vel være et av verdens beste tastaturer på en mobil enhet. Dette har Motorola laget så bra, at du nesten blir avhengig av å bare gå rundt å trykke på knappene.. Skjermen er fantastisk bra, også noe av det beste på markedet.. iTap syns jeg fungerer helt greit. Når man har vendt seg til det, akkurat som man må vende seg til T9, går skrivingen fort og lett. Og hva er så galt med menysystemet?? Det er ingen andre enn Motorola på markedet om har gjort det så enkelt for brukeren til å tilpasse sitt eget menysystem. Du kan velge oppsett, rekkefølge osv.. Også i flere undermenyer! Jeg for min del syntes menysystemet til Motorola er bedre enn bl.a. Nokia sitt.. Les brukertester på V3x her. Jeg kan ikke annet enn å si at jeg elsker denne telefonen Og at jeg holde meg til Motorola fremover. Fikk min første Motorola i E398, og var kjempefornøyd med den. Jeg skjøner ikke helt hvorfor folk her til lands er så skeptisk til Motorola.. Hva er galt med Motorola her i Norge? De har jo tross alt nesten 1/5 av verdensmarkedet.. Go Motorola! Endret 16. mai 2006 av >Jonas< Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 De har jo tross alt nesten 1/5 av verdensmarkedet.. 6115496[/snapback] Veeeel, Motorola dominerer på markedet i USA..som er 1/5 av verdensmarkedet Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 V3i koster 2199 kr fra gsm.no - Billig det! Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hvordan fungerer itap i forhold til T9 ? 6113925[/snapback] Du finner mer om det i følgende tråder: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=480982&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=492364&hl= Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Ellers er det noen bugs eller softwareproblemer med V3i? Og er den godt sammenskrudd, F.eks i leddet? Er det noen som vet om det er en problemtelefon? Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Noen som vet? bump Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Noen som vet? bump 6160784[/snapback] Den er en veldig godt sammenskrudd telefon! Leddet er godt sammenskrudd og i alt oser V3i av god kvalitet! Jeg kan ikke si jeg har hørt noe om at den er en problemtelefon.. Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Den er veldig fin stødig og kvalitetsfull! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå