Gå til innhold

Xbox 360 hack er ute!

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg kjøpte en maskin på SIBA i går CORE og det var med samsungen.

Jeg har nå tatt den fra hverandre og koblet den til pcen og den har blitt detected.. Selvsagt kom dama hjem i går, og jeg måtte modde noen andre maskiner til i dag så rakk ikke å kikke mer på 360en.

Jeg tror denne firmware hacken vi har nå vil MS klare å stenge ganske fort via "tvungen update" på et spill som foreks GRAW hadde.

Jeg vil også si at det er stor risk å gjøre dette nettopp fordi at xbox360 ryker så ofte.

Så er nok lurt å vente, jeg skal jobbe mer med min 360 i dag, så oppdaterer jeg åssen det går.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er faktisk allerede noen som allerede tilbyr å modifiser 360ene for folk

http://xbox360mod.net/

Noen som har prøvd dette?

Er jo tøffest å ha gjort det selv da ;)

Hei,

Jeg kjøpte en maskin på SIBA i går CORE og det var med samsungen.

Jeg har nå tatt den fra hverandre og koblet den til pcen og den har blitt detected.. Selvsagt kom dama hjem i går, og jeg måtte modde noen andre maskiner til i dag så rakk ikke å kikke mer på 360en.

Jeg tror denne firmware hacken vi har nå vil MS klare å stenge ganske fort via "tvungen update" på et spill som foreks GRAW hadde.

Jeg vil også si at det er stor risk å gjøre dette nettopp fordi at xbox360 ryker så ofte.

Så er nok lurt å vente, jeg skal jobbe mer med min 360 i dag, så oppdaterer jeg åssen det går.

6131592[/snapback]

Ja! legg ut update på hvordan det går og hva du har gjort :)

Lenke til kommentar
Du må nok ha fullversjon. Jeg kan ta feil, men mener det er saken.

6131970[/snapback]

Det jeg også trodde når det kom til streaming av film. Var noe det holdt med extender til SP2 for å kommunisere, men det var noen begrensninger på bruken. Om jeg bare kunne finne det igjen...

EDIT: Hvilke muligheter fås til post processering med transcode og MCE? Av systemkravene til PCen kan det umulig bare være streaming som gjøres?

Forresten, støttes avspilling av DRM materiale (wmv)?

Endret av jag
Lenke til kommentar
Folk maser veldig på å få en hacka firmware til Hitachi også, så den er vel like rundt hjørne den også. De maser spes. på han som ga ut den nåværende hacka firmware til samsung så tipper han kommer ut med en til hitachi straks :)

6110482[/snapback]

Ville tatt det med en klype salt. commondore4ever som har laget denne hacken, har også klart å hacke samsung firmwaren på xbox1.

Men har ikke klart å hacke noen av de andre firmwarene på xbox1.

Mao, denne karen her er nok en "samsung" spesialist.

Han har klart både xbox1 og xbox360.

Hitachi sin firmware kan være helt forskjellig, den kan være kryptert osv osv.

Slik ser vi på dvd brennere også, noen firmwarer (foreks fra NEC) er enkel å hacke, mens firmwarer fra foreks Plextor ser man ALDRI no hack for.

Så det er ikke så enkelt at "hvis man har klart 1 så klarer man en annen".

6112857[/snapback]

hmm, den saltklypa de bør ikke være så liten likevel. Ser ut til at han slipper en firmware om en liten tid nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...