Averon Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Noen måte å lese på eska til xbox'en om den har samsung dvd eller hitachi? Eller er det bare å gjette og håpe? 6110199[/snapback] På konsollene med Toshiba-Samsung DVD-rom (den nyeste) skal det vistnok være en klistrelapp over selve DVD-skuffen. Synd man må åpne esken for å finne det ut, men man slipper i alle fall å sette på strømmen hvis det stemmer. Dette stemte i alle fall for meg når jeg byttet inn den gamle utgaven i en ny en for en stund siden. Endret 16. mai 2006 av _Astron_ Lenke til kommentar
roolf Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Han som opprinnelig gjorde denne hacken postet at MS lett kunne detektere dette via Live. Dersom man gjør denne modden bør man vel regne med at live ryker innen kort tid. I grunnen det samme som skjedde med xbox1. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Når MS gjør Live til noe alle må ha tror jeg det blir vanskelig å lage skikkelige chipper. Det går selvfølgelig, men det vil ikke bli like utbredt siden det krever mer arbeid å vedlikeholde en slik maskin. På den andre siden må MS levere gode produkter til gode priser gjennom Live hvis de skal unngå for mange modder. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Såklart- vi får bare håpe at noen kommer med en løsning alà Xectuter3. Slik at boxen er enten moddet eller orginal. Slik at Live fungerer hvis man vil. Grunnen til at jeg vil ha min XBOX360 moddet er såklart for Media Center funksjonene. Spill vil jeg fortsatt kjøpe, slik at å spille dem på xbox live er mulig. Fordi pirat spill fungerer ikke på XBOX live, uansett. Så alle som er intressert i å spille over Live vil fortsatt kjøpe spill (alle som har testet live til nå liker det veldig godt har jeg følelsen av.) Så i teorien er vel dette en win-win situation for MS. Selger flere XBOX360 som følger av Media Center "utvidelsen" - og spillsalget synker ikke så betraktelig. Just my two cents Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Av dere som følger litt extra godt med: Er det egentlig blitt dunnet noen livstegn til C4E etter at han slapp dette, eller hva som nå kommer til å skje med han? Endret 16. mai 2006 av biiig.no Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Av dere som følger litt extra godt med: Er det egentlig blitt dunnet noen livstegn til C4E etter at han slapp dette, eller hva som nå kommer til å skje med han? 6114596[/snapback] Går ut fra at han honner cudwere nws dMAUBSG.DRUVEN Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Av dere som følger litt extra godt med: Er det egentlig blitt dunnet noen livstegn til C4E etter at han slapp dette, eller hva som nå kommer til å skje med han? 6114596[/snapback] Går ut fra at han honner cudwere nws dMAUBSG.DRUVEN 6115231[/snapback] Jeg snakker norsk jeg Lenke til kommentar
roolf Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Såklart- vi får bare håpe at noen kommer med en løsning alà Xectuter3. Slik at boxen er enten moddet eller orginal. Slik at Live fungerer hvis man vil. Grunnen til at jeg vil ha min XBOX360 moddet er såklart for Media Center funksjonene. Spill vil jeg fortsatt kjøpe, slik at å spille dem på xbox live er mulig. Fordi pirat spill fungerer ikke på XBOX live, uansett. Så alle som er intressert i å spille over Live vil fortsatt kjøpe spill (alle som har testet live til nå liker det veldig godt har jeg følelsen av.) Så i teorien er vel dette en win-win situation for MS. Selger flere XBOX360 som følger av Media Center "utvidelsen" - og spillsalget synker ikke så betraktelig. Just my two cents 6114014[/snapback] Nja, nå beskriver du jo systemet slik det inntil nå har fungert på vanlig xbox. Her vil en moddet bios bli detektert og xboxen permanet bannet fra live. Dersom man har mulighet for å boote org. bios kan man som kjent bruke live. Det denne nye modden gjør er imidlertid å registrere brente plater som orginale. Dersom man vil reversere dette kan man jo flashe dvd-romen tilbake med org firmware, men det virker jo som litt mer stress enn å bare slå av bryteren bak xboxen. Denne modden med å flashe firmwaren på dvd-spilleren ble opprinnelig utviklet for vanlig xbox. Så vidt jeg har lest meg til kan man pr dags dato bruke denne modden på live på xbox1 uten å bli bannet. Synd egentlig, siden det åpner opp for cheating over live på en måte som inntil nå har vært ukjent. Dette var for øvrig en av grunnene til at han som utviklet dette ikke ønsket å gjøre modden tilgjengelig for andre. Men jeg regner med at MS tetter hullet ganske snart. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det har skjedd mye. Dualboot er nå mulig! Det er også blitt sluppet en "fikset" firmware som skal kunne gjøre noe lettere. Det er også kommet videotuorials. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Eneste eg savner og som er STORT minus med XBOX 360 er mulighet for å spille DivX via Media Center eller på en annen måte fra PC-en min. For det så modder jeg konsollen gjerne... Spill er helt utrolig dyre til konsoller... Angrer som f*** på at eg kjøpte Call of Duty 2 og Kameo... Spilte gjennom CoD 2 på en dag og det var alt... Mulitplayeren saug kraftig. Kunne heller brukt 1200 kr på noe annet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det er kjekt med omtaler veit du Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 We just got a call from one of our customers in the UK. He tells me that all the CORE packs he bought today had the Toshiba DVD Drives and all the Premium packs he bought had the Hitachi DVD Drives. So our recommendation if you are looking to get a Toshiba drive is to get a new core pack. Kilde: http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EE...yyykJEXEbiy.php Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det er kjekt med omtaler veit du 6123155[/snapback] Eller demoer. Helt gratis. Fra Live. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Demofunksjonen på Live er konge for en pc-spiller for meg. Nå kan man, som på pc, teste spillene før man handler det. Det eneste dummer er at demoer avogtil kommer ut litt vel sent etter lansering av det aktuelle spillet. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Eneste eg savner og som er STORT minus med XBOX 360 er mulighet for å spille DivX via Media Center eller på en annen måte fra PC-en min. For det så modder jeg konsollen gjerne... Spill er helt utrolig dyre til konsoller... Angrer som f*** på at eg kjøpte Call of Duty 2 og Kameo... Spilte gjennom CoD 2 på en dag og det var alt... Mulitplayeren saug kraftig. Kunne heller brukt 1200 kr på noe annet. 6123057[/snapback] streame divx\xvid med 5.1 sorround lyd fungerer fint med transcode via media center, holder i massevis for meg iallfall Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Eneste eg savner og som er STORT minus med XBOX 360 er mulighet for å spille DivX via Media Center eller på en annen måte fra PC-en min. For det så modder jeg konsollen gjerne... Spill er helt utrolig dyre til konsoller... Angrer som f*** på at eg kjøpte Call of Duty 2 og Kameo... Spilte gjennom CoD 2 på en dag og det var alt... Mulitplayeren saug kraftig. Kunne heller brukt 1200 kr på noe annet. 6123057[/snapback] streame divx\xvid med 5.1 sorround lyd fungerer fint med transcode via media center, holder i massevis for meg iallfall 6125280[/snapback] Hvilken program gjør dette? Eller klare Media Center å gjør det på egen hånd på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Hvilken program gjør dette? Eller klare Media Center å gjør det på egen hånd på en eller annen måte? http://www.mperfect.net/mceDivX360/ Endret 18. mai 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
Pokeman Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 er faktisk allerede noen som allerede tilbyr å modifiser 360ene for folk http://xbox360mod.net/ Noen som har prøvd dette? Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 På konsollene med Toshiba-Samsung DVD-rom (den nyeste) skal det vistnok være en klistrelapp over selve DVD-skuffen. Min hadde klistremerket, men fortsatt LG-Hitatchi. Personlig har jeg ingen tro på at MS har byttet fra en leverandør til en annen, det er heller det at de benytter flere for å dekke etterspørselen. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 er faktisk allerede noen som allerede tilbyr å modifiser 360ene for folkhttp://xbox360mod.net/ Noen som har prøvd dette? 6130852[/snapback] Jeg venter til så-så mange har gjort det, og så ser jeg hvordan Deres maskiner fungerer Skal ikke være noen ginny-pig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå