-sparks- Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 http://www.xbox-scene.org/ Features * Boots all Xtreme Xbox 360 backups * Boots all Xtreme Xbox 1 backups * Boots all Xbox 360 originals * Boots all Xbox 1 originals on Xbox 360 * Xtreme0800 extraction firmware enables drive to function natively under Windows without any hardware conversion/adaptors * Use on Xbox Live at own risk Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 ... er denne posten ulovlig?... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) vel, siden posting om gamle xbox/ps2 modding var lovlig så tror jeg dette er lovlig ja. Endret 15. mai 2006 av -sparks- Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) har vært snakk om å flashe firmwaren til DVD-ROM'en for å få den til å lese backup! At Xbox-Scene har skrevet artikkel om det, bekrefter bare at det har blitt gjort..ryktet er offisielt Er det snakk om å ta ut DVD-ROM'en og sette det i en ordinær maskin og flashe med ide-kabler? Endret 15. mai 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hva med DRM og mediaflags? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Uansett, vi får håpe at noen bruker denne firmwaren og lager en CHIP da. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jaha. MS gjør det vel enkelt og utestenger alle med modden fra Xbox Live tenker jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Og sålenge man blir utestengt fra Live,og det ikkje finnes noen vei rundt, faller alt i grus. Live er for meg like essensielt som internett på en PC. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jau, derfor må man bare smøre seg med tålmod. Så kommer chipper som kan skrus av og på Slik at alt fungerer vanlig hvis man vil. Jeg er hvertfall glad jeg har tatt vare på alle RAW dumpene, haha. Har ca 100gb XBOX360 spill ;P Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 ... er denne posten ulovlig?... 6107144[/snapback] I såfall kan vi kalle retningslinjene på dette forumet diktatur. Her er det bare nevt at den er hacket, ingen link er postet. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hvor lang tid har de brukt på å finne ut det her a? Tok ikke så lang tid med ps2/xbox.. Eller er det bare jeg som husker dårlig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 MS gjekk jo ut det og sa at det ville vere bortimot umulig å leike haxx0r med 360 TYder jo på at dette har vert betydelig vanskeligere å operere med 360 i forhold til forrige gen- konsoller. Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Jau, derfor må man bare smøre seg med tålmod. Så kommer chipper som kan skrus av og på Slik at alt fungerer vanlig hvis man vil. Jeg er hvertfall glad jeg har tatt vare på alle RAW dumpene, haha. Har ca 100gb XBOX360 spill ;P 6107426[/snapback] Det hjelper deg lite siden alle spill som kjøres med denne modifikasjonen må dumpes på nytt. Ellers er dette en ganske enkel mod som de fleste bør greie å utføre på egenhand. Veldig kjekt at det eneste man trenger er å åpne 360'n og koble DVD-ROM'en til en PC. Selv om modden er enkelt nå kommer det sikkert til å komme mer automatikk i det så tilogmed de som ikke skjønner HEX-editering kan klare det. Risikoen er det ingen som vet noe om ennå, men jeg vil tro det er ganske lite risk i å teste modifikasjonen i offline modus (dvs uten nettverkskablen koblet i). Å flashe firmware tilbake til orginalt er jo minst like lett så det er også ganske kjekt. Endret 15. mai 2006 av rakanishu Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Er det spor etter man har åpnet boksen sin er det jo takk og farvell til all garanti. En risikor eg ikkje gidder å ta en gang. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Xbox 1 var jo Easy-peasy Lemon-Squeezy. Xbox1 var jo fullblods PC. XBOX360 opererer jo med DRM og de berykta mediaflaggene. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 En ny generasjon konsoll er vel vanskeligere å cracke. I tillegg er folk blitt avhengig av Xbox Live slik at MS har mer kontroll. Hvis MS leverer alt innhold de har snakket om på bl.a Live, trenger man ikke en moddet konsoll, slik tenker jeg ihvertfall. Tror MS ha kalkulert med det meste akkurat her. Med Live Anywhere blir det enda vanskeligere å kjøre piratsaker. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 noen som vet om de nye maskinene i butikken har samsung dvdrommen? Isåfall tenkte jeg skulle kjøpe en 360 til i dag for å teste dette.. (min gamle 360 er ødelagt og hadde LG dvdrom) Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Dumt 360 kommer med to forskjellige Dvd-rom. Om jeg hadde hatt samsung hadde jeg nok testet det. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Noen måte å lese på eska til xbox'en om den har samsung dvd eller hitachi? Eller er det bare å gjette og håpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå