Gå til innhold

Xbox 360 hack er ute!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har vært snakk om å flashe firmwaren til DVD-ROM'en for å få den til å lese backup! At Xbox-Scene har skrevet artikkel om det, bekrefter bare at det har blitt gjort..ryktet er offisielt

Er det snakk om å ta ut DVD-ROM'en og sette det i en ordinær maskin og flashe med ide-kabler?

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Jau, derfor må man bare smøre seg med tålmod. Så kommer chipper som kan skrus av og på :) Slik at alt fungerer vanlig hvis man vil.

Jeg er hvertfall glad jeg har tatt vare på alle RAW dumpene, haha.

Har ca 100gb XBOX360 spill ;P

6107426[/snapback]

Det hjelper deg lite siden alle spill som kjøres med denne modifikasjonen må dumpes på nytt.

Ellers er dette en ganske enkel mod som de fleste bør greie å utføre på egenhand. Veldig kjekt at det eneste man trenger er å åpne 360'n og koble DVD-ROM'en til en PC. Selv om modden er enkelt nå kommer det sikkert til å komme mer automatikk i det så tilogmed de som ikke skjønner HEX-editering kan klare det. Risikoen er det ingen som vet noe om ennå, men jeg vil tro det er ganske lite risk i å teste modifikasjonen i offline modus (dvs uten nettverkskablen koblet i). Å flashe firmware tilbake til orginalt er jo minst like lett så det er også ganske kjekt.

Endret av rakanishu
Lenke til kommentar

En ny generasjon konsoll er vel vanskeligere å cracke. I tillegg er folk blitt avhengig av Xbox Live slik at MS har mer kontroll.

Hvis MS leverer alt innhold de har snakket om på bl.a Live, trenger man ikke en moddet konsoll, slik tenker jeg ihvertfall.

Tror MS ha kalkulert med det meste akkurat her. Med Live Anywhere blir det enda vanskeligere å kjøre piratsaker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...