ttd Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Er du heldig er Veien til jenters orgasme en 6-felts motorvei med frie fartsgrenser og avkjøringer hver 50. meter. Desverre ligner den heller ofte på denne. Og 30-sone. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2006 Er du heldig er Veien til jenters orgasme en 6-felts motorvei med frie fartsgrenser og avkjøringer hver 50. meter. Desverre ligner den heller ofte på denne. Og 30-sone. 6112695[/snapback] :!: Genial Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 vet ikke helt om jeg misforstod den siste der jeg smeboe... prøvde du å insinuere at du bare drar med monstre hjem? 6108375[/snapback] Sorry, det skulle være nakenbilde av en skikkelig burugle-kjerring... Sånn type som Jokke i Pondus bruker å feie over... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 http://www.collegesexadvice.com/suck-dick.shtml 6107189[/snapback] "Some people, especially women, may wonder why guys would want to give themselves a BJ. The answer is pretty simple – it’s the same reason why dogs lick themselves down there…because they can." :!: Du og dine tråder, Øivind... Lenke til kommentar
ttd Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg skulle gladelig byttet masse mot å kunne gi meg selv en BJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå