loathsome Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Hei, Har en Acer TravelMate 8204WLMi - Nå i det siste har den begynt å lage en jævla irriterende skurrelyd hver gang jeg trykker på en knapp på tastaturet Høres ut som den kommer fra harddisken eller noe.. Jeg vet ikke hva det kan være, og har prøv det meste. Takk for svar!! : ) Endret 15. mai 2006 av meinhold Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Hm, ingen som vet? Det høres ut som det kommer fra harddisken eller noe - Kan det være fordi den er passe full? edit: Nei, 19GB ledig .. Endret 15. mai 2006 av meinhold Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei! Hvis det kommer hver gang du trykker en tast, så kan du sjekke innstillingene i BIOS. Noen pcer har et slikt valg. ("beep on keypress") Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Hm .. jeg har funnet ut at det kommer fra høytallerene, faktisk. Når lyden er av går driten lydløst. Hva f? Kommer også lyd når jeg f. eks brenner en CD e.l Noen som har nooen ideer om hva som kan være gale? Var ikke sånn før, så jeg tror jeg bare .. reinstallerer hele windows. Ikke lenge til macbooken min kommer uansett ( ) Endret 23. mai 2006 av meinhold Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Har selv problemet med at det høres i headsettet når maskinen jobber (veldig lavt og høres ikke så lenge jeg har musikk på), som sannsynligvis skyldes det mikroskopiske spenningsfallet i hele kretsen når prosessoren må tygge litt. Kan det være et relatert problem? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Kan det være sprengte høyttalere? Eventuellt prøv nye lyddrivere. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå