Gå til innhold

Diskutér Gothic III

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes faktisk G1 var hakket bedre enn G2. Var en mørkere og mer gjennomført stemning i G1.

6189408[/snapback]

Jeg personlig synest ikke at den er mørkere. The Valley of Mines er fremdeles et vakkert sted, med et majestetisk slott, og fint vær er ikke uvanlig. I Gothic II er alt dette ødelagt, slottet er omringet av orker, dalen er mørk, trist, og overskyet. :)

Lenke til kommentar

Kan ikkje sjå at det står noko om det, men det skulle overraske meg stort om det ikkje var den tyske versjonen. Trur dei ville ha skrive noko om det om det ikkje var det, tyskarane er jo vande til å få alt med tysk tale, og dette er attpåtil eit tysk spel.

Hmm...ser ut som om Gothic kan bli vanskeleg å grave opp.:-/

Kay

Lenke til kommentar

Selvsagt er den jo på tysk. Tyskerne har en lov som sier at alle filmer som kommer på kino og DVD MÅ ha et tysk lydspor. SLik er det med spill også. Det jeg mener er at kanskje spillet er multilanguage. Kanskje det også finnes en english-mod, slik som det fantes til NotR. :)

Lenke til kommentar

Då er det bestilt! :D

Gjekk berre inn på heimesida til Piranha Bytes og bestilte den "internasjonale" versjonen der. Kosta 10 euro + 12 euro i frakt.

Forstår verkeleg ikkje kvifor eg ikkje tenkte på det før...

Kay

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvorvidt Gothic II er bedre enn TES4 er vanskelig å diskutere. G2 er jo liksom tre år eldre enn TES4, så teknisk sett (grafikk, fysikk, lyd osv) er det jo ingen tvil - TES4 slår G2 langt ned i støvlene.

De slår egentlig hverandre på forskjellige områder.

Oblivion har et ganske så tåpelig og uinteressant lvl-system. Fiender blir sterkere og flere ettersom du kommer på et høyere nivå. Du møter på de samme fiendene uansett hvor du går, og de er alle like sterke.

I Gothic II er det slik som i Morrowind, hvor man møter på visse fiender visse steder, og de er like sterke uansett om du er i lvl1 eller lvl20. I begynnelsen er det umulig å drepe en ork. Etter hvert som du blir sterkere, kan du ta på flere orker samtidig uten spesielle problemer.

Personlig synes jeg atmosfæren, historien og stemingen er en milliard ganger bedre i G2 enn i noe Elder Scrolls spill. Vet ikke hvorfor, men det er nå bare min egen mening.

EDIT: Det siste bildet du postet, Fønki, kan umulig være vra G3. Grafikken der er akkurat lik den i G2.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Liker oblivion, og har fått litt sansen får RPG-spill.

Hva er det som gjør at Gothic II hva bedre en TES4?

6267422[/snapback]

Det er sjølvsagt eit spørsmål om smak og behag...men det eg meiner gjer Gothic 2 betre, er:

Spelverda kjennast meir levande og ekte. Litt av det skuldast nok at ho er meir statisk. Der er ikkje noko som er tilfeldig generert eller tilpassa ditt nivå. I Oblivion er jo både fiendane og gjenstandane eg finn tilpassa mitt nivå, so eg veit om lag kva eg kjem til å møte/finne. Og det er omtrent det samme uansett kor eg går i verda, noko som gjer det mykje mindre spennande å utforske. I Gothic 2 var der god grunn til å vere nervøs når eg var ute i skogen, fordi der var ein viss sjanse for at eg kunne møte på noko skikkeleg skummelt, og måtte springe so fort eg kunne. Det er både meir spennande, og meir realistisk. Dersom det bur ein viss type fiendene i akkurat den hula eg går inn i, er det akkurat den fienden eg vil møte. Ikkje berre eit eller anna som er spawna fordi det er det som er ei "passande utfordring" på mitt nivå.

Ei skikkeleg kjensle av framgong. Sidan alt er statisk, vil det seie at der vil vere ting som er altfor vanskelege i byrjinga, men som du kan klare når du har blitt sterkare og flinkare. Eg liker òg attributt- og nivå-systemet betre enn det i TES-spela. Det er ikkje slik at ein får "multipliers" på forskjellig attributtar. Ein får 10 "learning points" kvar gong ein går opp i nivå, som kan brukast for å lære ting av forskjellige folk. Om du vil bruke dei på å bli sterkare, å bli betre med bogen, å lære å flå dyr du feller i skogen, eller å få ein ny spell, er opp til deg. :)

Betre stemning. Dette er verkeleg ei smakssak, men eg likte meg alltid betre i Gothic-verda enn i både Oblivion og Morrowind. Både folka og stadane har meir karakter.

NPC-ane er meir levande og varierte. Eg hadde verkeleg ei kjensle av at alle eg møtte hadde sine meiningar og intensjonar. Og at det eg gjorde hadde ein verkeleg innverknad på korleis dei såg på meg. Spesielt ville valget av laug/klasse (magikar, paladin, eller leigesoldat) ha stor innverknad.

Quest-ane kjennest meir meininsfylte. Dette har sikkert samanheng med punktet over. Eg følte at det eg gjorde betydde noko for folk.

Det var mykje argumentasjon, men det kokar eigentleg ned til ein ting:

Alt i alt synest eg rett og slett at Gothic 2 var mykje meir gøy å spele. :D

Eg anbefalar deg verkeleg å gi G2 ein sjanse, sjølv om grafikken er noko utdatert samanlikna med Oblivion og G3. Dersom du kjem igjennom den første timen, er der ein god sjanse for at du blir hekta. :) Det kostar ikkje meir enn 89 kroner på gamezone.no.

Flotte bilete, forresten. :)

Kay

Lenke til kommentar

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Beklager at denne tråden ikke har blitt stengt før, men det er rett og slett fordi den er oversett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...