Dragon Hunter Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) http://worldofgothic.de/screenshots/gothic3/screen38.jpg http://worldofgothic.de/screenshots/gothic3/screen40.jpg http://worldofgothic.de/screenshots/gothic3/screen019.jpg http://worldofgothic.de/screenshots/gothic3/screen20.jpg http://worldofgothic.de/screenshots/gothic3/060411_04.jpg http://worldofgothic.de/screenshots/gothic3/screen015.jpg Får håpe at det blir like stemningsfullt som de tidligere Gothic-spillene, samt at vi får et område som ligner på The Valley of Mines (fra Gothic II). Dette er en diskusjonstråd mens vi venter på G3. Endret 25. mai 2006 av superseven Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Mtp de filmene jeg har sett blir det like stemningsfullt som G2. Det er ny musikk, men den har elementer man kjenner igjen, som lyder og rytmer. Grafikken ser jeg på som mye mer interessant enn Oblivion. G3 ser mer "skittent" ut, da blir det mer riktig iflg meg. Problemet er at jeg må ut med 10k i tillegg for å oppgradere pc`en min, spørs om jeg gidd det. Nå går det riktignok rykter om en konsollversjon, men det skjer vel uansett ikke før om et år. Vil presisere at jeg er G2-fanatiker, så derfor egentlig inhabil. Endret 15. mai 2006 av Dinsdale Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Mtp de filmene jeg har sett blir det like stemningsfullt som G2. Det er ny musikk, men den har elementer man kjenner igjen, som lyder og rytmer. Grafikken ser jeg på som mye mer interessant enn Oblivion. G3 ser mer "skittent" ut, da blir det mer riktig iflg meg. Problemet er at jeg må ut med 10k i tillegg for å oppgradere pc`en min, spørs om jeg gidd det. Nå går det riktignok rykter om en konsollversjon, men det skjer vel uansett ikke før om et år. Vil presisere at jeg er G2-fanatiker, så derfor egentlig inhabil. 6106954[/snapback] Piranha Bytes har bekreftet at det kommer en 360-versjon, men har ikke sagt noe om når. Edit: Dette blir det første konsollspillet til Piranha Bytes, selv om Jowood har gitt ut flere. Endret 15. mai 2006 av superseven Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Når kommer Gothic III ut? Ser kult ut. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 September mener jeg å huske. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ikke så lenge etter jeg får ny data. Bra. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Gothic 3 blir nok bra, gleder meg til det kommer! Men jeg håper slutten av spillet vil bestå i mer enn å slakte ned hundrevis av motstandere. Spilte gjennom 2eren bare en gang, orket bare ikke alt det jaget på slutten flere ganger. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) De bildene der viser at G3 ikke får grafikk som kan måle seg med Oblivion og slike tungvektere -- PERFEKT! G2-grafikken er jo ikke akkurat hysterisk bra den dag i dag, men likevel er den utrolig vakker og atmosfærisk. Jeg elsker den, og grafikken i G3 ser ut til å bli minst like atmosfærisk. Dette kan ikke bli annet enn utrolig bra! EDIT: Ragdoll-fysikk, det MÅ vi ha! Endret 15. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Noen som har en link til 360-bekreftelsen? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Så må man ha rå kraft for å klare å drive denne grafikken også da... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 De bildene der viser at G3 ikke får grafikk som kan måle seg med Oblivion og slike tungvektere -- PERFEKT! G2-grafikken er jo ikke akkurat hysterisk bra den dag i dag, men likevel er den utrolig vakker og atmosfærisk. Jeg elsker den, og grafikken i G3 ser ut til å bli minst like atmosfærisk. Dette kan ikke bli annet enn utrolig bra! EDIT: Ragdoll-fysikk, det MÅ vi ha! 6109955[/snapback] Hvis du sjekker ut flere bilder og gjerne noen filmer også, vil du se at G3 absolutt kan måle seg med f.eks Oblivion. Likevel kan det på en måte ikke sammenlignes siden spillene ser så annerledes ut. De har på en måte forskjellig definisjon på hvordan et slikt spill skal se ut. G3 vil absolutt bli en grafisk perle og en flott opplevelse. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Åhhh...fekk sånn skikkeleg Gothic-kjensle når eg såg dei bileta. Tippar dette for min del kjem til å bli det beste rollespelet i år. Gothic 2 er det beste rollespelet eg har spelt nokon gong (og eg har spelt mykje). Det einaste som var feil var at der ikkje var nok av det. Etter eit par-tre hundre timar hadde eg gjort det meste. Skal bli utruleg kjekt å få meir Gothic. Trur PC-en eg bygde tidlegare i år skal halde. Viss ikkje får eg berre oppgradere. EDIT: Tråden burde kanskje flyttast til "Diskutér spill og tilbehør - PC"? Kay Endret 16. mai 2006 av KayAU Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Vel, G2 hadde èn by. G3 skal jo ha rundt 20. Vi får se da, hvor stor og "full" hver by er. Tror uansett at vi kan vnete minst dobbelt så lang spilletid som det vi hadde i G2. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Vel, G2 hadde èn by. G3 skal jo ha rundt 20. Vi får se da, hvor stor og "full" hver by er. Tror uansett at vi kan vnete minst dobbelt så lang spilletid som det vi hadde i G2. 6115710[/snapback] Høyrast bra ut...er spent på korleis det blir med so mange byar. Eg likte Khorinis veldig godt. Det var ikkje ein stor by, men det var liksom det som var "byen". Der var mykje å bli kjent med, mange quests og ting å gjere. Eg blir bittelitt bekymra når eg høyrer snakk om at ting skal bli større, og at det skal bli meir "open-ended". Eg håpar verkeleg dei ikkje prøver å gjere Gothic meir likt TES-spela. Men Piranha har ikkje skuffa før, so eg får vel stole på at dei gjer ein kjempejobb denne gongen òg. Kay Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Ser ganske bra ut håper det blir litt bedre enn Gothic 2 Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Ser ganske bra ut håper det blir litt bedre enn Gothic 2 6120489[/snapback] Jeg er fornøyd bare det blir halvparten så bra som Gothic II. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Hvis det blir like brukervenligt som Oblivion skal jeg ha det. Er litt ny innen RPG jeg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 G2 var aldri noe vanskelig. Vel, jo. Hva er det jeg sier? Det jeg mener er at det ikke er noe vanskelig å lære (tho litt vanskelig å beherske). Oblivion synes jeg nå var traumatisk vanskelig å lære, mye fordi man knapt blir fortalt noe som helst i tutorial-delen på starten. Jeg har jo spillet originalt, så jeg browset jo bare litt i manualen og fant det ut, men likevel. Smålig irriterende at man ikke ble fortalt sånne ting som hvordan å hive fra seg ting (eller?). Uansett, G3 tror jeg nok blir enda lettere å lære enn G2, da satsingen er større denne gangen, og mer pulbikum vil ha tak i spillet når det kommer. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Plages nå iherdig med slossesystemet i Gothic 1, fikk aldri draget på det Synes ikke de bør gjøre ting lettere, men heller anderledes. Men kontroller og brukervennlighet bekymrer ikke meg, er redd for at pcen ikke holder mål:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg